محموله جدید واکسن کرونا فردا وارد می‌شود

رئیسی گفت: محموله جدید واکسن کرونا فردا صبح وارد و بلافاصله توزیع می‌شود.

محموله جدید واکسن کرونا فردا وارد می‌شود

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: خوشبختانه نماز عید فطر باشکوه، ایمن و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
او با اشاره به آمار بالای ابتلا و فوتی‌های کرونا در هند گفت: استان‌های جنوبی و شرقی باید بیشتر مراقب باشند و هرمزگان و سیستان و بلوچستان باید به شدت مراقبت کنند؛ تاکنون شرایط را به خوبی کنترل کرده اند.
رئیسی با بیان اینکه تعداد شهر‌های قرمز به ٣ مورد رسیده است، افزود: در ایام تعطیلات شاهد کاهش سفر‌ها بودیم و ١۶ درصد نسبت به سال قبل در همین ایام کاهش تردد‌های و سفر‌ها را داشتیم.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به واکسیناسیون کرونا در ایران گفت: فاز یک واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان را پشت سر گذاشتیم. در فاز ٢ واکسیناسیون افراد بالای ٨٠ سال هم به پایان رسید و از امروز واکسیناسیون بالای ٧۵ سال آغاز شد.
او ادامه داد: محموله جدید واکسن کرونا فردا صبح به دست ما خواهد رسید و بلافاصله توزیع خواهیم کرد بنابراین تعداد کافی واکسن برای این گروه سنی در دسترس خواهد بود.
رئیسی بیان کرد: نیاز به مراجعه حضوری برای هیچ گروه سنی نیست و سهمیه واکسن کسی نمی‌سوزد و اگر کسی بالای ٨٠ سال باشد هر موقع مراجعه کند واکسن را دریافت خواهد کرد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: از کاندیدا‌های ریاست جمهوری و طرفداران آنها درخواست داریم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا موجب بروز بیماری نشوند.
او ادامه داد: هر گونه تجمعی می‌تواند موجب شیوع بیماری‌های شود بنابراین باید از تجمعات بزرگ جلوگیری کرد. بهتر است در این شرایط از فضای مجازی استفاده کنی تا شرایط آرام کشور بهم نخورد و خدایی نکرده موج پنجم کرونا نداشته باشیم.
رئیسی گفت: در روز‌های آینده خبر‌های خوبی درباره واکسیناسیون کرونا خواهیم داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار