اهمیت روانشناسی در معامله گری چقدر است؟

حفظ طرز فکر صحیح در حین انجام معاملات یکی از مهمترین عوامل در یک معامله گر موفق است. امروز به معرفی مجموعه ای برای شما همراهان گرامی خواهیم پرداخت که در دوره روانشناسی معامله گری خود به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه می توانید روانشناسی خود را بهبود ببخشید تا تأثیر احساسات و تعصبات شخصی تان (مثل حرص و طمع) در طول زمان معاملات تان در بازارهای مالی را به حداقل برسانید.

اهمیت روانشناسی در معامله گری چقدر است؟

حفظ طرز فکر صحیح در حین انجام معاملات یکی از مهمترین عوامل در یک معامله گر موفق است. امروز به معرفی مجموعه ای برای شما همراهان گرامی خواهیم پرداخت که در دوره روانشناسی معامله گری خود به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه می توانید روانشناسی خود را بهبود ببخشید تا تأثیر احساسات و تعصبات شخصی تان (مثل حرص و طمع ) در طول زمان معاملات تان در بازارهای مالی را به حداقل برسانید .

چرا باید در دوره روانشناسی معامله گری دکتر اناری شرکت کنم؟

آیا دوست دارید تبدیل به یک معامله گر حرفه ای شوید و در این مسیر بتوانید به یک استراتژی قابل اجرا و سودآور برسید؟ قطعاً این امر بدون در نظر داشتن اهمیت روانشناسی و آموزش و فراگیری علل اتفاقاتی که تنها در زمان باز کردن معاملاتمان در بازارهای مالی برای ما به وجود می آید، امری دور از تصور می باشد. اگر تاکنون تجربه معامله با پول واقعی در بازارهای مالی را داشته اید، حتماً متوجه این مورد شده اید که چه میزان شرایط با زمانی که در حساب های دمو و آزمایشی در حال معامله بوده اید، متفاوت می شود و کاملا متوجه درگیر شدن پارامتر های مربوط به سایکولوژی خود شده اید. این موضوع می تواند با طمع معامله گران جهت گرفتن سود بیشتر در بازار و یا احساس ترس از به ضرر تبدیل شدن معامله شان به جای سود، رخ دهد.

در این راستا و جهت ارائه راهکار برای رفع این موارد، آقای دکتر اناری یکی از بهترین دوره های مربوط به روانشناسی معامله گری در بازارهای مالی را که شامل ده ها ساعت آموزش و تمرینات عملی به همراه فایل های صوتی نرو پروگرامینگ می باشد را ارائه کرده اند که می تواند در این مسیر کمک شایانی به افراد علاقه مند بازارهای مالی نماید.

مزیت دوره روانشناسی معامله گری آکادمی تری مارکتز

دوره روانشناسی معامله گری آکادمی تری مارکتز از ۲ خصیصه منحصر به فرد تشکیل شده که آن را از همه دوره های مشابه آموزش جهانی متمایز کرده است.

۱ - آموزش اصول روانشناسی مالی رفتاری مدرن و ویژگی های رفتاری حرفه ای در موفقیت فردی

۲ - ارائه تمرینات بازنویسی ذهن ناخودآگاه بر اساس روش موثر نروپروگرامینگ

این دوره مناسب چه کسانی است؟

۱. افرادی که علاقه مند هستند بینش اقتصادی خود را بالا ببرند و اصول روانشناسی معامله گری حرفه ای را فرا بگیرند.

۲. افرادی که به این درک رسیده اند که ما در یک کشور تورمی زندگی می کنیم و یکی از بهترین راه های نجات سرمایه، معامله گری و کسب سود در بازارهای مالی است.

۳. علاقه مندان به سرمایه گذاری های پرسود

۴. علاقه مندان به ورود به هر یک از بازارهای مالی موجود

مخاطبان این دوره

· برای کسانی که عاشق و علاقه مند به معامله گری هستند.

· افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند به نتایج مطلوب خود دست یابند و ضررهای سنگینی کرده اند (از بعد مالی، زمانی و روحی)

· از رفتن به کلاس ها و دوره های گوناگون خسته شده اند.

· از آزمودن روش ها و ابزارهای گوناگون به ستوه آمده اند.

· تصمیم خود را گرفته اند که با این کار به آرزوهای خود تحقق بخشند.

· می خواهند از خود انسان بهتری بسازند.

خروجی این دوره برای شرکت کنندگان

هدف این دوره پرورش معامله گر مستقل با درآمد مستمر است. معامله گرانی که بتوانند به راحتی احساسات و هیجانات خود را در زمان معاملات تحت کنترل گیرند و دچار مشکلات سایکولوژی رایج در این زمینه نشوند.


کتاب صوتی ۷ گناه کشنده در معامله گری

و اما یک خبر خوب: شما می توانید به صورت کاملاً رایگان کتاب صوتی ۷ گناه کشنده در معامله گری را از سایت آکادمی تری مارکتز دانلود کنید. این دوره رایگان از چندین فصل تشکیل شده است. جهت ورود به این دوره رایگان و دانلود آن پیشنهاد می کنیم که همین الان اقدام کنید و از این فرصت عالی جهت آشنایی با ۷ گناه کشنده در معامله گری با گویندگی آقای دکتر اناری، نهایت استفاده را داشته باشید.

بهترین متد معامله گری در بازارهای مالی چیست؟

بر اساس تجربه می توان گفت که بهترین متد معاملاتی در بازارهای مالی، شروع یادگیری و آموزش پرایس اکشن هست. معامله با این سبک تا حد ممکن آسان، ساده و مؤثر است. پرایس اکشن یعنی اینکه بدون استفاده از هیچ اندیکاتوری و تنها با مشاهده نمودار یا چارت کندل استیک بتوانید تصمیم بگیرید که الان وقت معامله است یا خیر؟ اگر بتوانید پرایس اکشن را به صورت واقعی و صحیح درک کنید، لذت زیادی از معامله در بازارهای مالی خواهید برد.

جمع بندی

برای حل مشکلات ناشی از تعارضات روانشناسی انسان و بازار، آکادمی تری مارکتز یک نقشه راه برای موفقیت در معامله گری ایجاد کرده است که نکات مهم مربوط به فشار عملکرد فردی و سایر مسائل مربوط به ذهنیت معامله گری را در بر می گیرد. شما هم می بایست این نقشه راه را دنبال کنید تا زمانی که بتوانید معامله گری را در حساب واقعی یا ریل تجاری خود در بازار زنده یا لایو آغاز کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار