خداحافظی اصفهانی‌ها با قبض کاغذی آب کلید خورد

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مهرماه قبوض کاغذی برای مشترکین شهرضا و منظریه صادر نشد بلکه از طریق پیامک رقم آب بهاء شهریور ماه به اطلاع مشترکین رسید.

به نقل از روابط عمومی آبفای اصفهان، رضا رضایی با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی آب بهاء گفت: چاپ و توزیع قبوض کاغذی آب بهاء به طور کامل در شهرضا حذف شد با جمع‌آوری شماره همراه 52 هزار و 700 مشترک در شهرضا و منظریه قبوض آب بهاء به صورت الکترونیک برای آن‌ها ارسال می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد: مهرماه قبوض کاغذی برای مشترکین شهرضا و منظریه صادر نشد بلکه از طریق پیامک رقم آب بهاء شهریور ماه به اطلاع مشترکین رسید.

وی افزود: تا کنون 65 درصد مشترکین شهرضا قبل از پایان مهلت اقدام به پرداخت قبوض به روش الکترونیکی نمودند و انتظار می‌رود مابقی مشترکین با ارسال پیامک، یادآوری اقدام به پرداخت قبوض آب بهاء خود نمایند.

رضایی با بیان اینکه شرکت آبفا استان اصفهان در ماه‌های اخیر اقدام به فراهم نمودن زیرساخت‌های حذف قبوض آب بهاء در سطح استان نمود خاطرنشان ساخت: مشترکین اصفهانی می‌توانند به منظور اطمینان از ثبت‌نام و درج شماره تلفن همراهشان در برنامه جامع خدمات مشترکین آبفا، با سامانه 1522 تماس گرفته و یا از طریق پرتال شرکت به نشانی www. Abfaesfahan.ir شماره تلفن همراه خود را ثبت کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در پاسخ به اینکه برخی از مشترکین می‌خواهند از چگونگی روند محاسبه آب‌بها خود مطلع شوند تصریح کرد: مشترک با گرفتن شماره 151522*6655* و کد دستوری USSD می‌تواند قبوض آب بهاء خود را مشاهده نماید. استفاده از کدهای دستوری نیازمند نصب هیچ نرم‌افزاری نیست بنابراین مشترکین می‌توانند با گرفتن کد دستوری#151522*6655* با تلفن همراه خود، خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را دریافت کنند.

وی افزود: مشترکین از طریق سامانه‌های پرداخت غیرحضوری و یا تماس با شماره تلفن 1522 و ثبت کلید شماره یک، نسبت به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، اقدام و قبض خود را در هر ساعت از شبانه‌روز پرداخت کنند.

رضایی پیرامون اجرای طرح حذف قبوض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان گفت: در حال حاضر شماره همراه بیش از 76 درصد مشترکین در استان جمع‌آوری شد تلاش شبانه‌روزی برای جمع‌آوری صد درصدی شماره همراه مشترکین تا پایان مهر ماه در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه درصدد هستیم مهرماه آخرین دوره توزیع قبوض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان باشد اظهار داشت: با جمع‌آوری تلفن همراه مشترکین و اطلاع‌رسانی جامع پیرامون چگونگی پرداخت الکترونیکی، از این پس قبوض مشترکین به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

وی با اشاره به اپلیکیشن آبفا اصفهان بیان کرد: 23 خدمت شرکت آب و فاضلاب اعم از فروش انشعابات، مشاهده قبوض، مشاهده صورتحساب، پی گیری درخواست‌ها، اعلام کارکرد کنتور، آموزش، راهنما، خدمات پس از فروش و انتقادات و پیشنهاد‌ها از طریق اپلیکیشن همراه آبفا انجام می‌گیرد.

رضایی به دیگر خدمات درگاه غیرحضوری ussd اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از طریق این درگاه نیز قبض میان دوره آ ب بهاء صادر می‌شود، خرید لوازم کاهنده و دریافت انشعاب انجام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار