۷ طرح آب و فاضلاب در استان اصفهان به فاز اجرایی و بهره‌برداری رسید

۷ طرح آب و فاضلاب با حضور معاون وزیر نیرو در استان اصفهان با اعتباری بالغ ‌بر ۳۳۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری و یا فاز اجرایی رسید.

۷ طرح آب و فاضلاب در استان اصفهان به فاز اجرایی و بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 7 طرح آب و فاضلاب با حضور مسئولان استانی و معاون وزیر نیرو در مناطق مختلف استان اصفهان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی تعدادی از آن‌ها آغاز شد.
بهره‌برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب شامل محلات حاشیه‌نشین و محروم شهر اصفهان حصه شمالی و جنوبی، شهرک سرو، امام حسین (ع)، جلوان، ارزنان، دارک با طول شبکه 54 کیلومتر، بهره‌برداری از پروژه خط انتقال فاضلاب غرب، شمال و شرق شهر اصفهان (پروژه نگین) با طول شبکه 20 کیلومتر، بهره‌برداری از ارتقا فاز دوم فاضلاب شمال شهر اصفهان بخشی از این پروژه‌ها است.
آغاز عملیات پروژه فاضلاب شهر کوشک (خمینی‌شهر) از محل تبصره 3 (مشارکت مردمی)، با طول شبکه 46 کیلومتر، آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب زون شرقی شهر نجف‌آباد به روش سرمایه‌گذاری فایناس داخلی (تبصره 3)، با طول شبکه مورد نیاز 484 کیلومتر، آغاز عملیات پروژه فاضلاب شهر کهریزسنگ از محل تبصره 3 با طول شبکه 45 کیلومتر و آغاز عملیات اجرایی بازسازی و بازرسی شبکه فاضلاب به اصفهان از محل فاینانس خارجی از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.
این پروژه‌ها با مبلغی بالغ‌بر 3 هزار و 350 میلیارد ریال اجرایی و یا به بهره برداری رسیده اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار