بلیت دیدار سپاهان و ذوب اینترنتی به فروش می‌رسد

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: بلیت دیدار بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان به صورت اینترنتی و با وارد کردن کد ملی فروخته خواهد شد و هواداران تیم‌ها برای تهیه بلیت به ورزشگاه نقش جهان مراجعه نکنند.

حمید باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همان طور که پیش از این نیز بارها توسط مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام شده است ، در فصل جاری لیگ برتر تهیه بلیت به صورت اینترنتی است و برای این مسابقه از طریق سایت باشگاه سپاهان به نشانی : https://www.sepahanscticket.com در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای خرید بلیت الکترونیکی این دیدار درج کد ملی هنگام خرید الزامی است گفت: همچنین برای ورود به ورزشگاه برگه چاپ شده بلیت خریداری شده و همراه داشتن کارت ملی الزامی و ضروری است.

وی افزود: هواداران تیم‌های سپاهان و ذوب آهن از طریق درگاه الکترونیکی بلیت تهیه کنند و بدون داشتن آن به ورزشگاه مراجعه نکنند که طبق قانون از ورود آنان جلوگیری می شود.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

هم اکنون تیم فولاد مبارک سپاهان با ۱۱ امتیاز در صدر جدول و ذوب آهن نیز با ۴ امتیاز در رده ۱۳ لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار