آغاز بازسازی پردیس سینمایی ساحل اصفهان در پایان خرداد ماه

مدیر حوزه هنری اصفهان گفت: قرار بود سینما ساحل اصفهان برای بازسازی و تبدیل به پردیس در خرداد ماه کلنگ بخورد، در حال حاضر این پروژه مراحل اداری خود را طی می‌کند و امیدوار تا پایان خرداد این اتفاق بیفتد.

آغاز بازسازی پردیس سینمایی ساحل اصفهان در پایان خرداد ماه

مهدی احمدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تبدیل سینما ساحل اصفهان به پردیس اظهار داشت: قرار بود سینما ساحل اصفهان برای بازسازی و تبدیل به پردیس در خرداد ماه کلنگ بخورد، در حال حاضر این پروژه مراحل اداری خود را طی می‌کند و امیدوار تا پایان خرداد این اتفاق بیفتد.
وی افزود: به محض اینکه نقشه آن آماده شود بازسازی را شروع می‌کنیم، اعتبارات پیش‌بینی شده اما چون زمان در این پروژه نقش دارد به طور قطع مشخص نیست که هزینه کل بازسازی چقدر می‌شود.
مدیرحوزه هنری اصفهان بیان کرد: شهرداری و شورای شهر همانند همکاری‌هایی که برای پردیس خانواده داشتند برای پردیس ساحل نیز توافقاتی صورت گرفته و قرار داد آن در شرف امضا است و مبلغ خوبی را برای این کار در نظر گرفته‌اند.
وی گفت: به دلیل وسعت سینما ساحل و پیش‌بینی برای 5 سالن پردیس شده حجم کار بالا است و احتمال دارد یک سال زمان برای این بازسازی صورت بگیرد.
احمدی‌فر با اشاره به سایر سینماهائی که هنوز به حوزه هنری واگذار نشده‌اند تصریح کرد: سینما اندیشه، 22 بهمن و ایران هنوز مشکلات قضائی دارند و ما منتظر هستیم تا مراحل آن انجام شود به محض واگذاری اقدام به بازسازی می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار