۸۱۴ پرونده تخلف در طرح نظارتی بازگشایی مدارس اصفهان تشکیل شد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: ۸۱۴ پرونده در پی اجرای طرح بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در این استان برای واحدهای متخلف صنفی تشکیل شده است.

جواد محمدی فشارکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در اصفهان نیز از نهم شهریور آغاز شد افزود:در این طرح ۱۲ هزار و ۷۱۲ بازرسی از صنوف مرتبط با طرح بازگشایی مدارس استان انجام شد که در نتیجه ۸۱۴ پرونده تخلف با ارزش یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۶۵۷ ریال تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
وی گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط و برخورد قانونی با متصدیان متخلف در استان هر سال همزمان با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس اجرا می‌شود.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان بیشترین تخلفات شناسایی شده در این طرح را گرانفروشی، درج نکردن قیمت، ارائه نکردن فاکتور خرید، تداخل صنفی و نبود صدور صورتحساب جزء اعلام کرد و اظهار داشت: بازرسان این مدیریت با حضور در مراکز، فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر و فرم مدارس، ضمن بازرسی از واحدهای صنفی با متخلفان برخورد قانونی کردند.
وی بیان کرد: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت دار به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و ارتکاب تخلف از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش‌های مردمی همچنان ادامه دارد.
محمدی فشارکی با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات خاطرنشان کرد: شهروندان برای خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ - ۳۲۳۵۲۰۱۳ و یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانی bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی این مدیرت اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بررسی مساله، اقدام لازم انجام شود.
طرح تشدید نظارت بر بازار توزیع و عرضه اقلام ضروری با حضور ۸۸ نفر از بازرسان اصناف به همراه ۲۴۳ نفر از ناظران افتخاری از نهم شهریور، به مدت یک ماه در استان اصفهان ادامه داشت.
نزدیک ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار