آیت‌الله موسوی، امام‌جمعه خمینی‌شهر شد

آیت الله موسوی امام جمعه سابق آران و بیدگل در شورای اداری خمینی شهر به عنوان امام جمعه این شهر معرفی شد.

به گزارش ایسنا، معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز جمعه، در آیین معارفه امام جمعه خمینی شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رحیمی- امام جمعه فقید این شهرستان، گفت: امسال چهلمین سال برپایی نماز جمعه است و امروز در ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام نوری، نماز جمعه را برکت خون شهدا دانست و افزود: خدا را شاکریم که امروز برخوردار از این نعمت هستیم که در صورت و متن پیوندهای مشترکی با انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: نماز جمعه پایگاه فرهنگی یک شهر است و باعث نورانیت، بصیرت و اخلاق در جامعه می شود.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به امام جمعه فقید خمینی شهر اشاره کرد و گفت: آیت الله رحیمی ۳۸ سال وظیفه امامت نماز جمعه را برعهده داشت و هشت سال نیز در خمینی شهر بود که این یک مجاهدت است.

خمینی شهر حسینیه جهان اسلام است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان نیز اظهار کرد: وقتی مسئولان مسجدی باشند کار انقلاب ایمن خواهد بود.

حجت الاسلام صالحیان با تشکر از امامان جمعه موقت برای برپایی نماز در ایام فوت امام جمعه فقید خمینی‌شهر، گفت: خمینی شهر، شهر عالمان بزرگ و برجسته ای چون شهید اشرفی اصفهانی است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان خمینی شهر، اظهار کرد: خمینی شهر حسینیه ایران و جهان اسلام است، همچنین حضور مردم در نماز جمعه از نظر کمی و کیفی بالا است و این نشان از عمق اعتقادات دینی آنها است.

در حل مشکلات چشم به راه استان نباشید

امام جمعه خمینی‌شهر نیز، این شهرستان را منطقه ای زرخیز دانست و گفت: این شهر سربازان امام زمان را پرورش داده است. وجود ۲۳۰۰ شهید شهرستان شاهد این مدعاست، همچنین علمای بزرگی چون شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی از پتانسیل های این منطقه بودند.

آیت الله سید محمد موسوی افزود: در صورتی که همگرایی و وحدت باشد با برنامه ریزی دقیق می توانیم تحولی بزرگ در شهرستان خمینی شهر ایجاد کنیم.

وی سرکشی به مساجد را از برنامه های آینده خود عنوان کرد و گفت: این یکی از راه های تماس با مردم است، همچنین در شورای اداری مشکلات شهرستان و مسائل بین ادارات باید حل شود و نباید چشم به راه استان بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار