مجموعه ورزشی " آیلین ملکیان " در اصفهان به بهره‌برداری رسید

اصفهان-ایرنا- مجموعه ورزشی" آیلین ملکیان" ویژه مادر و کودک روز سه‌شنبه در منطقه ارمنی نشین جلفا اصفهان به بهره‌برداری رسید.

مجموعه ورزشی " آیلین ملکیان "  در  اصفهان به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، مجموعه ورزشی آیلین ملکیان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال با مساحت یکهزار و ۴۰۰ مترمربع دارای ۲ باب سالن بدنسازی و اصلی به متراژ ۵۰۰ مترمربع در کوچه سنگتراش‌های محله ارامنه شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید.
این مجموعه ورزشی به پاس افتخارآفرینی‌های آیلین ملکیان بانوی ارمنی ساکن محله جلفا که از پیشکسوتان بسکتبال ایران است توسط مدیریت شهری اصفهان ساخته و نامگذاری شده است.
علاوه بر این مجموعه ورزشی، از تعدادی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه پنج شامل تعریض پل شهید ستاری به طول ۷۰۰ متر و اعتبار حدود ۹ میلیارد تومان، خیابان آیت الله طاهری حدفاصل شهدای صفه و بهداری با هزینه آزادسازی ۲۸۰ میلیارد تومان و اجرای پنج میلیارد تومان رونمایی شد.
پروژه‌های و خدماتی منطقه پنج شهر اصفهان در مجموع با هزینه‌ای بالغ بر چهارهزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
در روزهای آتی نیز قرار است چندین طرح عمرانی خدماتی در این منطقه با هزینه پنج هزار میلیارد ریال افتتاح شود.
در پایان آیین رونمایی از مجموعه ورزشی مادر و کودک آیلین ملکیان، از این بانوی افتخارآفرین و نیز رومینا سالک دختر اسکیت‌باز مدال‌آور جهانی تجلیل شد.
شهردار اصفهان، اسقف اعظم ارامنه، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان و آیلین ملکیان پیشکسوت بسکتبال بانوان ایران و ارامنه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها حضور داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار