پاکسازی بوستان ها فضای امنی برای حضور خانواده ها بوجود آورده است

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در طرح امنیت اجتماعی و برخورد با ارازل و اوباش فضای پارک ها و بوستان های سطح شاهین شهر برای حضور خانواده ها امن شده است.

به گزارش اصفهان امروز؛ سرهنگ حسین بساطی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید میلاد امینی، شهید مدافع امنیت، اظهار داشت: محصول نیروی انتظامی امنیت است که بهای سنگینی برای برقراری و حفظ آن پرداخت می‌شود.

وی از آمار ثبت شده این ارگان در بخش های مختلف سخن گفت و افزود: طی 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مشابه سال قبل بیش از 45 هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان داشته ایم که منجر به انجام مأموریت و مطالبات مردمی شده است و همچنین کاهش چهار درصدی جرائم و افزایش ۲۱۳ درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان را داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد امنیت در سراسر کشور از سوی سازمان نیروی انتظامی تأمین می شود گفت: مردم به پلیس اعتماد کرده اند و در هر اتفاقی نگاهشان به پلیس است، شهرستان شاهین شهر و میمه جزء شهرستان های برتر کنترل و کاهش جرائم است که این عنوان با همکاری نزدیک دستگاه های قضایی شهرستان، ریاست دادگستری و دادستانی کسب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان داشت: در طول 6 ماه گذشته نسبت به آمار مشابه سال قبل 5 درصد کاهش سرقت منازل، 6 درصد سرقت مغازه، 25 درصد خودرو، 30 درصد قطعات، 65 درصد کیف قاپی و 28 درصد بانک داشته ایم و در این رابطه 45 فقره کشف سرقت از منازل را ثبت و پیگیری کرده ایم.

سرهنگ بساطی تأکید کرد: در حوزه نزاع و درگیری آمار تقریبا کنترل شده است و لازم است همه ما آستانه تحمل خود را ارتقاء دهیم تا از این درگیری های روزانه جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان از طرح مکنا سخن گفت و افزود: این طرح مربوط به خوشایندسازی و به سازی محیط می شود که در این رابطه نوسازی ناوگان خودرویی و فضای کلانتری ها را داشته ایم.

سرهنگ بساطی در پایان گفت: در سال 1400 در سطح کشور سازمان نیروی انتظامی به یک پلیس هوشمند جهت خدمت رسانی به هموطنان تبدیل می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار