نتایج فاز دوم واکسن ایرانی کرونا تا فردا اعلام می‌شود/ تامین دوز دوم واکسن کرونا تا هفته آینده

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان این‌که نتایج فاز دوم واکسن ایرانی کرونا امروز اعلام می‌‌شود، گفت: تا هفته آینده دوز دوم واکسن کرونا تامین می‌شود‌‌

نتایج فاز دوم واکسن ایرانی کرونا تا فردا اعلام می‌شود/ تامین دوز دوم واکسن کرونا تا هفته آینده

علیرضا رئیسی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان این‌که فاز یک واکسیناسیون کرونا به اتمام رسید، اظهار داشت: واکسیناسیون افراد بالای 70 سال را در برنامه واکسیناسیون قرار دادیم و برخی گروه‌های آسیب‌پذیر دارای بیماری‌های زمینه‌ای نیز واکسینه شدند.
وی افزود: یک بدعهدی برای ارسال واکسن کرونا به داخل کشور داشتیم و محموله‌‌ای سه میلیون دوزی که قرار بود دو هفته پیش به دست ما برسد، تحویل ما داده نشد و به احتمال بسیار زیاد در این هفته قسمتی از آن به دست ما خواهد رسید.
رئیسی ادامه داد: امروز تا فردا، بررسی آخرین نتایج فاز دوم واکسن ایرانی اعلام خواهد شد، اگر موفق به اخذ گواهی از کمیته‌های مربوطه شوند، می‌توانند مجوز مصرف اورژانسی را دریافت کنند و از این به بعد بتوانیم از واکسن ایرانی کرونا استفاده کنیم.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: افرادی که دوز اول واکسن به آن‌ها تزریق شده و نوبت دوز دوم واکسن رسیده است نگران نباشند، ما آخر همین هفته تا هفته آینده، دوز دوم واکسن را تزریق می‌کنیم و پس از آن‌که تعداد قابل توجهی واکسن ایرانی و خارجی در تیرماه به دست ما برسد، روند واکسیناسیون را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار