برگزاری مجمع‌عمومی عادی شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد

مجمع‌عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در تاریخ ۲۳ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور اکثریت سهام‌داران در سالن اجتماعات شرکت حمل‌ونقل توکا برگزار شد.

مجمع‌عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در تاریخ ۲۳ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور اکثریت سهام‌داران در سالن اجتماعات شرکت حمل‌ونقل توکا برگزار شد.

این مجمع با ارائه گزارش فعالیت‌های هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد توسط عبدالرضا جمالی مدیرعامل این شرکت آغاز شد. تصویب صورت‌های مالی و انتخاب موسسه حقوقی و حسابرسی آزمون پرداز به‌عنوان حسابرس اصلی و موسسه رازدار به‌عنوان حسابرس علی‌البدل از مصوبات این مجمع‌عمومی بود. در ادامه مجمع‌عمومی سهام‌داران با موافقت خود، روزنامه‌های دنیای اقتصاد و صمت را به‌عنوان روزنامه‌های رسمی شرکت انتخاب کردند.



در ادامه این مجمع، سهام‌داران با تقسیم ۳۵۰ ریال سود به‌ازای هر سهم موافقت نمودند. سود تخصیص داده شده برای سهام‌داران حقیقی از طریق (سامانه سجام) پرداخت می‌گردد.

عبدالرضا جمالی، مدیرعامل هلدینگ توکا فولاد در این مجمع به بیان عملکرد شرکت در سال گذشته و برنامه‌های این شرکت برای سال جاری اشاره کرد و گفت: شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد به‌عنوان بازوی قدرتمند شرکت فولاد مبارکه و به‌عنوان یکی از هلدینگ‌های صاحب‌نام در زنجیره فولاد می‌باشد که با ارائه خدمات در زمینه تولید انواع نسوزها، تولید رنگ، تولید غلتک‌ها و لاستیک‌های صنعتی، مواد معدنی، ساخت قطعات، تعمیر و نگهداری تجهیزات، و ارائه خدمات پشتیبانی در بخش‌های مختلف صنعت فولاد فعالیت می‌کند.

جمالی در ادامه افزود به استناد آمار و اطلاعات و شاخص‌های مالی و عملکردی، در سایه اعتماد سهام‌داران و تلاش همه مدیران و کارکنان گروه توکا فولاد و با حمایت مدیران شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۹ عملکرد مجموعه شرکت‌های هلدینگ توکا فولاد درخشان و بی‌نظیر بوده است.

جمالی تصریح کرد: با وجود بی‌ثباتی شاخص‌های کلان اقتصادی به‌ویژه نوسان نرخ ارز، شیوع کرونا و تحریم‌ها کلیه شاخص‌های عملکردی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد در سال ۹۹، از رشد قابل‌توجه و پایداری برخوردار بوده است. وی ابراز امیدواری کرد با تداوم روند اصلاح سرمایه‌گذاری‌ها، گام‌های بیشتری برای تعالی شرکت برداشته شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در این گزارش با تشریح برنامه استراتژی توکا فولاد بر مبنای شاخص سود عملیاتی پیگیری و اجرای دقیق این برنامه را ضامن تداوم موفقیت‌های آتی و تحول چشمگیر توکا فولاد دانست. وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد به‌عنوان یک نهاد مالی تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار و تحت کنترل و مدیریت شرکت تحت کنترل و مدیریت شرکت فولاد مبارکه اصفهان است عنوان کرد: وجود شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای هلدینگ توکا فولاد، همواره به‌عنوان یک فرصت و مزیت پایدار است.



جمالی تصریح کرد: متاسفانه برخی از سهام‌داران عزیز از اهمیت پشتیبانی‌های شرکت فولاد مبارکه برای توکا فولاد غافل می‌باشند درصورتی‌که بازار فعالیت هلدینگ توکا فولاد توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان تامین می‌شود و حتی در مواردی که شرکت‌های گروه نیازمند تامین مالی بوده‌اند معمولا از مساعدت‌های مالی شرکت فولاد مبارکه برخوردار می‌شوند.

جمالی افزود: باتوجه‌به ثبت مرحله اول افزایش سرمایه مصوب مجمع‌عمومی فوق‌العاده، در مقطع زمانی برگزاری مجمع‌عمومی عادی، تعداد سهام شرکت ۴۰۳ میلیارد سهم می‌باشد.

وی با تشریح طرح‌های توسعه شرکت‌های گروه که با آینده‌نگری و نگرش به شرایط روز بازار طراحی شده‌اند از جمله به فعالیت در بخش تولید رمزارز در یکی از شرکت‌های تخصصی انرژی در گروه اشاره نمود که به‌زودی فعالیت رسمی آن با مجوز سازمان صمت آغاز می‌شود.

وی در ادامه از بررسی‌های اولیه برای ورود تعدادی از شرکت‌های هلدینگ توکا فولاد، به فرابورس خبر داد و گفت: در حال حاضر مقدمات تبدیل این شرکت‌ها به سهامی عام و ورود به فرابورس مهیا شده است.


عبدالرضا جمالی مدیرعامل هلدینگ توکا فولاد در ادامه با اشاره به ارزش ریالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت‌های گروه توکا فولاد به میزان ۲۲۶۰ میلیارد تومان گفت تنها با مشارکت حدود ۵۰۰ میلیاردتومانی آورده سهام‌داران می‌توان این میزان پروژه را در گروه اجرا نمود که تحول بزرگ و چشمگیری را در هلدینگ توکا فولاد به وجود خواهد آورد که در اثر آن توکا فولاد در ردیف برترین‌های هلدینگ‌های گروه صنعتی و معدنی کشور قرار می‌گیرد.

جمالی در پایان به رویکرد و تعهد شرکت در بخش ایفای مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت و گفت: مسئولیت اجتماعی شرکتی در توکا فولاد نهادینه شده و توکا فولاد در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، در سال گذشته بیش از دوازده میلیارد ریال صرف امور خیریه عام‌المنفعه و خدمات فرهنگی و اجتماعی نموده است.

وی افزود: کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، مساعدت در زمینه چاپ و انتشار کتاب پیشگیری از جرايم و آسیب‌های اجتماعی به درخواست نیروی انتظامی، کمک به موسسات خیریه و انجام خدمات فرهنگی و اجتماعی در منطقه از جمله اقدامات شرکت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی می‌باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار