مجوز یک شرکت خدمات مسافرت هوایی در اصفهان لغو شد

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: تخلف یک شرکت خدمات مسافرت هوایی در اصفهان به‌دلیل گرانفروشی، محرز و مجوز فعالیت این دفتر لغو شده است.

رضا جعفرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نرخ بلیت پروازهای اربعین پس از جلسه مدیران شرکت هواپیمایی در حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشور، تعیین و مقرر شد از ۲۰ تا ۳۰ مهر قیمت‌های تعیین شده اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اصفهان در این زمینه تخلف کرده است، گفت: این دفتر بلیت مربوط به اربعین را با ۵۰۰ هزار تومان افزایش فروخته ضمن اینکه برای بلیت فروخته شده، صندلی پرواز هم در نظر نگرفته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: این سازمان پس از بررسی‌ لازم با محرز دانستن این تخلف، اقدام به لغو مجوز دفتر خدمات مسافرت هواپیمایی متخلف کرد.

وی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری در باره انتشار خبر لغو مجوز این دفتر خدمات مسافرت هوایی در اصفهان، شتابزده عمل نکرده و پس از بررسی‌ لازم، اقدام به این کار کرده است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی اصفهان روز گذشته در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر لغو مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرت هوایی در این استان به دلیل گرانفروشی بلیت، تاکید کرد: هیچ شرکت هواپیمایی در این استان گرانفروشی نکرده است.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهای اربعین حسینی از ۲۰ مهر آغاز می شود و تا ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت که برای این روزها ۷۲۱ مجوز پرواز صادر شده است.

نرخ بلیت‌های یک‌طرفه در مسیرهای تهران - نجف یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در مسیر مشهد - نجف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت پروازهای تهران -نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت مشهد - نجف - مشهد و مشهد - بغداد - مشهد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

این سازمان، قیمت بلیت رفت و برگشت پروازها از اصفهان به نجف و بغداد در روزهای ۲۰ تا ۳۰ مهر را ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هرگونه فروش بلیت هواپیما خارج از نرخ‌های اعلام شده تخلف محسوب می‌شود و ضروری است مسافران از خرید بلیت از مراکز غیرمجاز خودداری و درصورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق سامانه حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اعلام کنند تا با متخلفان برخورد شود.

حدود ۴۰۰ نمایندگی شرکت هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در استان اصفهان وجود دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار