کاشان یکی از شاخص‌ترین شهرهای امن در کشور

فرمانده انتظامی کاشان گفت: کاشان یکی از شاخص‌ترین شهرهای امن در کشور است که به واسطه تلاش و همکاری تمامی دستگاها در حوزه‌های اقتصادی، نظامی، بهداشتی و غیره به وجود آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی پورکاوه صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: کاشان یکی از شاخص‌ترین شهرهای امن در کشور است که به واسطه تلاش و همکاری تمامی دستگاها در حوزه‌های اقتصادی، نظامی، بهداشتی و غیره به وجود آمده است.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به شعار پنجمین روز از این هفته "پلیس آموزش همگانی مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی» افزود: نقش هر فرد در امنیت کشور تأثیرگذار بوده و از اینرو آموزش همگانی در برنامه کار این دستگاه قرار گرفته و با تعاملات مردمی مورد نظر ما است.

وی گفت: در حالی ایران از نعمت امنیت برخوردار است که کشورهای همجوار در جنگ و خونریزی به سر می‌برند، ملت ما علی رغم محدودیت‌های اقتصادی و فشارهای دشمنان در کنار هم برای امنیت کشور گام برداشته‌اند و این نشانگر نقش هر فرد در امنیت است.

پورکاوه خاطر نشان کرد در سال‌های دور هر کشوری از نیروی نظامی قوی برخوردار بود امن محسوب می‌شد ولی بعد از جنگ جهانی دوم به این نتیجه رسیدند که امنیت کشورهای همسایه در امنیت کشور همجوار تأثیرگذار بوده بنا بر این دریافتند قدرت‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و اطلاعاتی در کنار هم می‌توانند نقش آفرینی کنند و امنیت کشوری را تضمین کنند.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: از سال ۱۳۹۰ با انفجار اطلاعات بحث امنیت بدون مرز شد و مسائل مختلف اجتماعی مانند بهداشت، محیط زیست و دیگر حوزه‌ها تأثیرگذار امنیت در کشورها شدند که این نمایانگر تأثیر همکاری تمامی دستگاه‌ها در امنیت است؛ اگر ما به عنوان دستگاه اجرایی شهرستان موفق به انجام خدمتی می‌شویم وامدار وحدت و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

پورکاوه با بیان اینکه حفظ امنیت جامعه یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی است گفت: کشوری می‌تواند در مسیر توسعه قرار گیرد که امنیت پایدار را در جامعه محقق کند.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور در منطقه به برکت مجاهدت‌های تمامی قوای نظامی و انتظامی و امنیتی است افزود: نیروی انتظامی کشور در کنار ایجاد امنیت دارای وظایف متعددی است که علاوه بر کارکردهای امنیتی و وظایف اجتماعی را نیز شامل می‌شود.

به گزارش فارس، به مناسبت فرار رسیدن هفته ناجا، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان روز دوشنبه با حضور مسؤولان ارشد کاشان در محل فرماندهی این ستاد برگزار شد و در این مراسم از افسران، کارکنان و پیشکسوتان انتظامی شهرستان با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار