کلنگ قطار شاهین شهر- اصفهان به زمین زده خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: آئین کلنگ زنی پروژه قطار شاهین شهر- اصفهان در سفر ریاست محترم جمهوری به این استان به زمین زده می‌شود.

اسماعیل فرهادی در گفت و گو با ایلنا در اصفهان اظهار کرد: صبح امروز جلسه شورای عالی فنی و امور زیر بنایی و حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی جهت بررسی نهایی طرح ایمن سازی مسیر مترو اصفهان- شاهین شهر در تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز میزبان وزیر محترم راه و شهرسازی، معاون عمرانی استانداری اصفهان و برخی از اعضای شورای شهر شاهین شهر در آن حضور داشتند.

رئیس شورای شهرستان شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: در این جلسه پیشنهادها و ملاحظات ایمنی و بهسازی پروژ کمیته تخصصی شورای عالی فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرهادی یادآور شد: در این جلسه مصوب شد که آئین کلنگ زنی این پروژه در سفر ریاست محترم جمهوری به استان اصفهان به زمین زده شود.

وی در پایان از همکاری مجموعه وزارت راه و شهرسازی، معاونت عمرانی استانداری اصفهان، نماینده مجلس و سایرین در به ثمر نشستن این پروژه تقدیر و تشکر کرد و گفت: مسیر مترو شاهین شهر-اصفهان نزدیک به چهارده کیلومتر و دارای چهار ایستگاه در طول مسیر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار