اعزام ۸۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: امسال پیش‌بینی شده تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس در دو مرحله برای سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی به مهران اعزام شود که ۶۰ دستگاه روز چهارشنبه از مقابل گلستان شهدای اصفهان به مرز مهران اعزام خواهد شد.

قدرت افتخاری در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: امسال و برای پنجمین سال متوالی برای خدمت به زائران اربعین حسینی تعدادی از اتوبوس‌های خود را برای جابه جایی مسافران بین منطقه مهران تا مرز عراق آماده کرده و روز اعزام می‌کند.

وی افزود: امسال پیش بینی شده تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس در دو مرحله به مهران اعزام شود که در مرحله نخست ۶۰ دستگاه اتوبوس اعزام خواهد شد؛ البته بر حسب نیاز و تقاضا احتمال افزایش اتوبوس‌ها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه حدود ۱۵۰ نفر از نیروهای این شرکت اعم از راهبر و تدارکات در این برنامه حضور دارند، تصریح کرد: اتوبوس ویژه برای جابه جایی کارکنان تعمیرگاه و نیروهای کمکی، ناظر و کنترل در نظر گرفته شده و یک‌دستگاه اتوبوس امداد سیار همراه با تجهیزات مورد نیاز اتوبوس‌ها نیز اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام اتوبوس‌های اعزامی مربوط به بخش خصوصی است تا سرویس‌دهی مناسب انجام و خطوط شهری اصفهان نیز با مشکلی مواجه نشود.

افتخاری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای جایگزین کردن اتوبوس‌های اعزامی انجام شده تا خطوط اتوبوسرانی شهر مشکلی در سرویس‌دهی به مسافران نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای سوختگیری اتوبوس‌ها و جایگاه‌های مجاز پیش بینی و اعلام شده است، گفت: نرم‌افزاری بر روی تلفن همراه راهبران نصب می‌شود که امکان رصد و کنترل تردد اتوبوس‌ها را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: بر اساس دستورالعمل‌های مشخصی که توسط اتحادیه اتوبوسرانی ابلاغ شده، فعالیت نیروهای اعزامی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خواهد بود.

وی با اشاره به میزان کرایه جابه جایی زائران اربعین حسینی اظهار کرد: میزان کرایه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار