رای اولی‌های اصفهانی: اقتصاد اولویت نخست و مهم کشور است

برخی از رای اولی‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر و روستا در اصفهان شرکت کردند اظهار داشتند: حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید اولویت نخست کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رای اولی‌های اصفهانی: اقتصاد اولویت نخست و مهم کشور است

عباس صالحی یکی از جوانان اصفهانی در یکی از شعب اخذ در شمال شهر این شهر به ایرنا گفت: برای نخستین بار است که در انتخابات شرکت دارم و این موضوع برای من تجربه‌ای خاص و مهم است.
وی با بیان اینکه هم اینک احساس مفید بودن در تعیین سرنوست کشورم دارم گفت: امیدوارم تجربه نخست من باعث شود با یک انتخاب اصلح کشور به سمت پیشرفت و عدالت حرکت کند.
وی مسائل اقتصادی را مهمترین موضوع محوری کشور عنوان کرد و افزود: بنابر فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در باره حضور در انتخابات، امیدوارم موانع تولید در کشور حل شود و چرخ اقتصادی کشور بدون نیاز به سایر دنیا بچرخد.
صالحی تاکید کرد: همه با هم باید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشیم و به سمت قله‌های پیشرفت و افتخار حرکت کنیم.
همچنین هانیه کریمی کلاس دوازدهم که برای نخستین بار در انتخابات شرکت کرده بود به ایرنا گفت: از این که برای نخستین بار رای می‌دهم خوشحالم چون رای حق من است و همه باید از حق خود دفاع کنند.
وی سربلندی کشور و نابودی دشمنان را از دیگر اهداف خود برای شرکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: انتظار داریم منتخبان ملت مشکلات مردم به خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی را حل کنیم.
کریمی گفت: امیدوارم مسوولان نیز به داد مردم برسند و به نیازهای آنها توجه داشته باشند.
نرگس گلستانی دانشجوی رشته ریاضیات نیز که برای نخستین بار در انتخابات ریاست جمهوی شرکت کرده بود گفت: اولویت مهم ما مشکلات اقتصادی است و جوانان یکسری نیازهای دارند که بایدحل شود.
وی انتظارات مردم از منتخبان را حل مشکلات جوانان عنوان کرد و گفت: در بخش بانوان نیز بنا بر آنچه در قرآن آمده نباید بین مرد و زن تفاوت باشد.
در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری، یک‌هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رای در شهرستان اصفهان فعالیت دارند.
۳۵ هزار نفر در امر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری در شهرستان اصفهان همکاری دارند.
شهرستان اصفهان دارای ۶ بخش، ۱۹ دهستان و ۱۴ شهر است.
جمعیت شهرستان اصفهان براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر بوده‌است‌.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار