تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن ۱۰ بازیکن جدید جذب کرد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، ۱۰ بازیکن جدید جذب کرد.

احمد جمشیدی در گفت و گو با ایرنا افزود: با نظر هیات مدیره و بخش بانوان باشگاه برای حضور قوی تیم فوتبال بانوان، تغییر و تحولاتی در این تیم به وجود آمد که بر همین اساس ۱۰ بازیکن جدید به تیم ما اضافه و برخی بازیکنان دیگر از جمله سرمربی سابق از تیم ما جدا شدند.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال بانوان باشگاه ذوب‌آهنبا ترکیبی جدید به میدان رقابت‌های لیگ بانوان کشور حضور پیدا می‌کند، گفت: ستاره عبداللهی، نوشین یونسی‌زاده، هادی کر، نسترن محمدخانی، نفیسه محمدخانی، زهرا کمالی، مریم آقابابایی، زهرا ذوالفقاری، شقایق معتمدی و سوزان ستوده، بازیکنانی هستند که به این تیم اضافه شدند.

وی اظهار داشت: همچنین زهره کودایی، سارا سبزواری، خدیجه محمدی، انیس دشتیان‌پور، مریم مهرابی، نرگس سبکتگین، نرگس زهری، زهرا غریب‌زاده، غزاله صالحی‌پور، سیده فاطمه مردانی و وحیده ایثاری بازیکنان قبلی تیم هستند که قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با باشگاه ذوب‌آهن تمدید کردند.

جمشیدی همچنین با بیان‌اینکه سرمربی و کادر فنی جدید تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن تا اواخر هفته جاری معرفی خواهند شد، افزود: هدف باشگاه ذوب‌آهن حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر بانوان کشور است و در این راستا همه تلاش خود را برای موفقیت و سربلندی باشگاه به نمایندگی از مردم اصفهان انجام خواهد داد.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن ۲ نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستند.

در این رقابت‌ها ۱۲ تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برنامه هفته اول لیگ برتر زنان کشور به شرح زیر است:

جمعه - ۱۹ مهرماه ۹۸

زاگرس شیراز - پارس جنوبی بوشهر

شهرداری بم - ملوان بندرانزلی

همیاری آذربایجان‌غربی - شهرداری سیرجان

پالایش گاز ایلام - ذوب‌آهن اصفهان

هیات فوتبال البرز - آویسا اهواز

سپاهان اصفهان - آذرخش کردستان

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار