استان اصفهان دومین مرکز مبادله پست کشور

اداره کل پست استان اصفهان بزرگترین مرکز مبادله پست کشور پس از تهران است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل پست استان اصفهان به مناسبت روز جهانی پست، دقت، سرعت و امنیت را سه رکن اصلی برنامه‌های پست بیان کرد و گفت: این شرکت با توجه به موقعیت استان و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب با 10 استان مبادله پستی دارد و استان اصفهان پس از مرکز مبادله پست تهران، بزرگ‌ترین مرکز مبادله پست کشور است.
حمید باقری، ارسال عادی، سفارشی، پیشتاز، امانت، ویژه، جواب قبول، مستقیم و دو قبضه را از سرویس های ارائه شده به متقاضیان در اداره کل پست استان برشمرد و افزود: این اداره کل به سازمان‌های امور مالیاتی، املاک و مستغلات کشور، ثبت شرکت‌ها، صندوق بازنشستگی و ثبت‌احوال، صدور فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح، سامانه آنی‌یاب و سامانه جامع تاکسیرانی خدمات الکترونیکی ارائه می کند.
وی گفت: رهگیری مرسولات خارجه، مرسولات سازمانی، وب آگهی، چاپ و ارسال کارت پستال، تمبر یادبود و تمبر اختصاصی، پست الکترونیکی، اعتبارسنجی نشانی ایرانیان و صندوق پستی مجازی از جمله خدمات پست به عموم مردم است.
باقری افزود: پست استان اصفهان با 1026 واحد پستی، سهمی 7 درصدی از تعداد کل واحدهای پستی کشور را دارد و یکی از استان‌های شاخص در شبکه پستی محسوب می‌شود.
مدیرکل پست استان اصفهان گفت: افتتاح و راه‌اندازی نخستین دفتر تخصصی بسته‌بندی صنایع دستی در میدان امام خمینی (ره) برای حمایت از تولید داخل، انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی در خصوص ایجاد بستر مناسب برای فروش تولیدات مددجویان و کسب رتبه دوم کشوری در شاخص‌های کیفی از جمله اقدامات این اداره کل در استان اصفهان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار