اخذ وجه در مدارس دولتی ممنوع

مدیرکل رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت: دریافت وجه از خانواده‌ها برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در صورت بازگشایی احتمالی مدارس ممنوع است.

اخذ وجه در مدارس دولتی ممنوع

محمد حسین کفراشی مدیرکل رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش درباره اخذ وجه مدارس هیئت حین ثبت نام دانش آموزان بیان کرد: مدارس هیئت امنایی جزو مدارس دولتی محسوب می‌شوند و هر گونه دریافت وجه در مدارس دولتی کاملا ممنوع است.
او ادامه داد: مدارس هیئت امنایی در صورتی اجازه دریافت وجه از خانواده‌ها دارند که برنامه فوق برنامه خود را به تایید آموزش و پرورش منطقه رسانده باشند و خانواده‌ها هم نسبت به حضور دانس آموزان حود در برنامه‌های در نظر گرفته یده رضایت داشته باشند، در غیر این صورت هیچ مجوزی برای دریافت وجه وجود ندارد.
کفراشی با اشاره به اینکه در صورت حضوری شدن مدارس امکان برگزاری کلاس‌های فوق برنامه وجود خواهد داشت، بیان کرد: امیدواریم هستیم که با واکسیناسیون‌های در حال انجام امکان بازگشایی مدارس فراهم شود، اما در غیر این صورت برگزاری کلاس فوق برنامه و اخذ وجه نباید انجام شود.
مدیرکل رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا مدارس اجازه دارند به بهانه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صورت بازگشتی مدارس از خانواده وجهی دریافت کنند، اظهار کرد: چنانچه مدارس بازگشایی شوند، وظیفه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تامین امکانات مربوط به آن بر عهده آموزش و پرورش خواهد بود و نباید هیچ گونه وجهی بابت این موضوع در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار