تغییرات دمای هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه سه روز آینده جوی پایدار بر استان حاکم است، گفت: ناپایداری های جوی به صورت وزش باد شدید و بارش رگبارهای پراکنده پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایمنا با بیان اینکه جوی پایدار بر استان حاکم است، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در سه روز آینده به صورت کمی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: ناپایداری هایی به شکل وزش باد شدید و بارش های رگباری پراکنده را از روز یکشنبه در استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد: نایین با دمای ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

هنرمند افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان امروز پنجشنبه - ۱۸ مهرماه - با میانگین ۱۰۲ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس است. کاهش کیفیت هوا در مرکز و کاهش دید افقی در مناطق شرق استان به علت غبار به ویژه در ساعات اولیه روز پیش بینی شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار