برترینهای مسابقات قهرمانی پرش با اسب اصفهان مشخص شدند

برترینهای رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی اصفهان در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان روز جمعه به میزبانی باشگاه ایران زمین واقع در منطقه مهیار استان معرفی شدند.

در این مسابقات یکروزه ۳۰ سوارکار مرد و ۱۸ سوارکار زن از شهرستان‌های استان از جمله اصفهان، آران و بیدگل، کاشان و شهرضا با یکدیگر رقابت کردند.

شادی شیرازپور با اسب زرونا از باشگاه ماهان در رده نونهالان بر سکوی اول این رقابت‌ها ایستاد و موژان شیرانی با اسب جاکارتا به رتبه دوم دست یافت و سارینا هماپور با اسب تارا از باشگاه هما سوم شد.
در رده نوجوانان، محمدمتین آزیدهاک با اسب ادوارد از باشگاه ایران زمین ، محمد احدی پرست با اسب زاندوربی از باشگاه ایران به ترتیب اول و دوم شد و محمدامین سجادی با اسب رافائلو از باشگاه پارادایس رتبه سوم این مسابقات از آن خود کرد.
در رده جوانان، علیرضا هفت برادران با اسب دیزاین از باشگاه پارادایس طلا گرفت و سجاد دهقانیان با اسب کانت دان از باشگاه پارادایس دوم و زینب مقاره عابد با اسب کارتینا از باشگاه ماهان مشترک سوم شدند.

حامی این مسابقات هیات سوارکاری استان اصفهان است و رده بندی این رقابت‌ها به صورت مشترک انجام شد و مردان و زنان در این مسابقات به صورت مشترک با یکدیگر رقابت کردند.

سال گذشته رضا آزادی‌پور قهرمان رده جوانان، سیده ماهدیس میرزاجانی قهرمان رده نوجوانان و موژان شیرانی قهرمان رده سنی نونهالان رقابت‌های پرش با اسب استان شدند.

سوارکاری دارای رشته‌های مختلفی از جمله پرش، استقامت و دُرساژ است و اغلب بانوان سوارکار اصفهان در رشته پرش با اسب فعالیت دارند.

بالغ بر سه هزار نفر در استان اصفهان در رشته پرش با اسب فعالیت دارند و شهرستان آران و بیدگل از فعال‌ترین شهرستان‌های استان در رشته پرش است.

منبع ایرنا
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار