درخواست پلیس برای شناسایی قاتل فراری در کردستان+عکس

پلیس استان کردستان پس از هماهنگی با مراجع قضائی، با انتشار تصاویر یک قاتل فراری در سقز از شهروندان خواست که وی را شناسایی کنند.

درخواست پلیس برای شناسایی قاتل فراری در کردستان+عکس

سرهنگ صیدعلی صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز با بیان اینکه فردی که در یک نزاع و درگیری، مردی 55 ساله را به قتل رسانده و از محل وقوع جرم متواری شده بود، اظهار داشت: با اعلام مراجع قضائی، شهروندان در صورت رویت و شناسایی این قاتل فراری، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
وی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: صبح بیست و دوم اردیبهشت ماه سال‌جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از گاراژهای شهرستان سقز، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سقز با اشاره به اینکه در این درگیری مردی 55ساله از نقاط مختلف بدن دچار جراحت عمیق به وسیله چاقو شده بود، افزود: این فرد بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام می‌شود. بیشتر بخوانید
وی با اشاره به اینکه متأسفانه جراحت این فرد به حدی شدید بود که وی در بیمارستان فوت می‌کند، تصریح کرد: مراتب به دلیل اهمیت موضوع با جدیت بیشتری دنبال شد و تلاش برای دستگیری ضارب اصلی در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ صفری یادآور شد: متهم که به محض مجروح کردن مقتول و قبل از رسیدن ماموران متواری شده بود، با هماهنگی مراجع قضائی تصویر قاتل در اختیار ماموران برای شناسایی وی توسط شهروندان، قرار می‌گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه تلاش برای دستگیری این فرد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد، یادآور شد: شهروندان با نهایت دقت، تصویر متهم را رویت کرده و به محض شناسایی وی و یا اطلاع از حضور این فرد در سطح کشور بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع دهند.
در ادامه تصویر اختصاصی خبرنگار تسنیم از این قاتل متواری در سقز را ببینید:

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار