راهپیمایی اربعین یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مذهبی جهان اسلام

شهردار زرین شهر گفت: طی سال های اخیر و با تغییر حکوت در عراق راهپیمایی اربعین حسینی از جایگاه ویژه ای بین مسلمانان برخوردار شده و مسلمانان از اقصی نقاط جهان در اربعین به زیارت امام حسین(ع) می‌روند.

میثم محمدی راهپیمایی اربعین حسینی را یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مذهبی جهان اسلام دانست و اظهار کرد: طی سال های اخیر و با تغییر حکوت در عراق راهپیمایی اربعین حسینی از جایگاه ویژه ای بین مسلمانان برخوردار شده و مسلمانان از اقصی نقاط جهان در اربعین به زیارت امام حسین(ع) می‌روند.
وی با بیان اینکه حضور زائران اربعین در کشور عراق که آزادانه و با خیال راحت در حال حرکت از سوی نجف به سمت کربلا هستند به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، افزود:با توجه به ارادت مردم ایران به ائمه اطهار خصوصا اباعبدالله الحسین(ع) برگزاری هرچه باشکوهتر این واقعه عظیم نیازمند همراهی و همکاری همه مردم بوده و شهرداری زرین شهر نیز مستثنی از این قاعده نبوده است و برهمین اساس با تشکیل ستاد فرعی اربعین حسینی در شهرداری زرین شهر و برنامه ریزی های متعدد سعی کردیم نقش کوچکی در این گردهمایی بزرگ ایفا کنیم.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: برپایی و تجهیز موکب جمع آوری نذورات مردمی، اطلاع رسانی محیطی با نصب پنج بنر در سطح شهر،فضاسازی، اطلاع رسانی درخصوص راه های تقدیم هدایای نقدی و غیرنقدی از طریق ارسال انبوه پیامک به شهروندان و...از اقدامات صورت گرفته در این خصوص است.
وی ادامه داد: در اختیار قرار دادن تجهیزاتی چون سه جرثقیل برای بارگیری تجهیزات اعزامی از شهرستان لنجان به کربلا،تامین تجهیزات موتوری جهت حمل نذورات مردمی، تخصیص تعدادی کپسول آتش نشانی برای موکب الشهداء شهرستان لنجان و.. نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار