باک بنزین ذوب‌آهن با مصاحبه پر نمی‌شود

در شرایطی که هنوز تکلیف نیمکت سرمربیگری ذوب‌آهن مشخص نیست مصاحبه‌های اعضای هیأت مدیره هم مشکلی را از ذوب‌آهن حل نمی‌کند.

باک بنزین ذوب‌آهن با مصاحبه پر نمی‌شود

خبرگزاری ایمنا - گروه ورزشی - مسعود افشاری: در شرایطی که هواداران ذوب‌آهن از چپ و راست مشغول صدور بیانیه و دردنامه هستند تا انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را به مرحله نهایی برسانند خبر آنچنان خاصی از درون هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن به گوش نمی‌رسد و اتفاقات تلخ روز چهارشنبه در تهران هم مزید بر علت شد تا تقریباً ورزش ذوب‌آهن در خاموشی کامل فرو برود. در شرایط فعلی نه خبری از بودجه فصل بعد است و نه بازیکنی برای پیوستن به ذوب‌آهن کاندیدا شده و در البته در مقابل چند مهره اصلی و تأثیرگذار این تیم هم جدا شده‌اند تا کار برای فوتبال ذوب‌آهن بسیار سخت شود.

آنچه که مشخص است بر اساس نظر هیأت مدیره امکان همکاری دوباره با مجتبی حسینی وجود ندارد و باید منتظر بود تا نام سرمربی دیگری برای نشستن بر روی نیمکت ذوب‌آهن در لیگ هفدهم معرفی شود. در این میان گفته شده که امید نمازی مربی سابق تیم ملی نزدیک‌ترین گزینه برای حضور در ذوب‌آهن است و اگر اتفاق خاصی نیفتد او در طی همین چند روز به عنوان سرمربی ذوب‌آهن معرفی می‌شود. اما سوال اصلی اینجاست که چرا بین اعضای هیات مدیره ذوب‌آهن اینطور اختلاف نامحسوس ایجاد شده که از یک‌طرف انتخاب سرمربی تیم را به تعویق انداخته و از طرف دیگر پای اعضای هیأت مدیره را به رسانه‌ها باز کرده است. تا قبل از این کمتر دیده بودیم به جز سعید آذری که مدیرعامل باشگاه و نفر اول اجرایی ذوب‌آهن است عضوی از اعضای هیأت مدیره در مورد عملکرد فنی و امکاناتی ذوب‌آهن مصاحبه کند اما در این یک هفته نوبت به حضور دو نفر از اعضای هیات مدیره ذوب‌آهن در رسانه‌ها هم رسیده که تقریباً نظراتی نه چندان هماهنگ با صحبت‌های سعید آذری بیان کرده‌اند.

البته آنها به عنوان اعضای حقوقی هیأت مدیره نمی‌توانند از مصاحبه با رسانه‌ها منع شوند ولی ای کاش نظرات هیأت مدیره ذوب‌آهن فقط و فقط از طرف سعید آذری به رسانه‌ها منتقل می‌شد تا این شایعه ایجاد نشود که هیأت مدیره ذوب‌آهن در درون خودشان با یکدیگر دچار مشکل هستند. وظیفه اصلی اعضای هیأت مدیره تعیین سیاست‌های کلی باشگاه در حوزه ورزش است که جزئیات آن توسط سعید آذری و همکارانش پیاده خواهد شد و قاعدتاً مصاحبه‌های اینچنینی تنها شایعات حول و حوش باشگاه ذوب‌آهن را افزایش می‌دهد و ای کاش اعضای هیأت مدیره ذوب‌آهن و البته شخص سعید آذری هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی ذوب‌آهن را مشخص کنند تا تیم بیشتر از این نسبت به بقیه رقبای خودش عقب نیفتد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار