نبرد اپلیکیشن‌ها در دانشگاه اصفهان

دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات ملی نبرد اپلیکیشن‌ها گفت: این مسابقات به میزبانی دانشگاه اصفهان باهدف ارائه ایده‌های خلاقانه به‌منظور کسب درآمد، پیاده‌سازی ایده‌ها و تکنولوژی‌های برتر برگزار می‌شود.

شکوفه کلاهدوز رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به همت انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان، دفتر حمایت از فعالیت‌های علمی دانشجویان و چند شرکت خصوصی در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود، توانایی شرکت‌کنندگان در حوزه کارآفرینی، حل مشکلات و استفاده از فرصت‌ها به چالش کشیده می‌شود.

وی بابیان شرایط این مسابقه گفت: لازم است شرکت‌کنندگان ابتدا ایده پردازی کرده و سپس ایده‌های خود را در قالب اپلیکیشن‌های موبایل یا وب پیاده‌ کنند. اپلیکیشن‌های ارسال‌شده پس از ارزیابی در قالب تیم‌های برتر برای ارائه حضوری در روز مسابقه دعوت خواهند شد.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان تصریح کرد: تیم ارزیابی شامل اعضای کمیته علمی مسابقه و نمایندگان شرکت شتاب‌دهنده هاب هستند و معیار امتیازدهی در این مسابقه ایده کسب‌وکار، پیاده‌سازی ایده ها و تکنولوژی‌های برتر استفاده‌شده است.

کلاهدوز رحیمی توضیح داد: از میان گروه‌های یک تا پنج نفره در مرحله نخست داوری، 24 طرح تیمی پذیرفته‌ و به صورت ارائه حضوری به رقابت می‌پردازند و در پایان به سه گروه برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اپلیکشن های پذیرفته‌شده باید به مرحله پیاده‌سازی حداقلی رسیده باشند و در غیر این صورت از دور مسابقات حذف می‌شوند.

دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات ملی نبرد اپلیکیشن ها با تأکید براینکه موضوعات اپلیکشن ها کاملاً آزاد و صرفاً برای ایده پردازی است، گفت: درصدد هستیم که این سری مسابقات را سالانه و در سه بخش موبایل، وب و دسکتاپ ادامه دهیم.

نخستین دوره مسابقات نبرد اپلیکیشن‌ها در آبان 1393 در دانشگاه اصفهان برگزار شد. دومین دوره این مسابقات ملی 24 مهرماه در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار