مناسب سازی محیط شهری می تواند محدودیت های ارتباطی نابینایان را برطرف کند

شهردار زرین شهر گفت: مناسب سازی محیط شهری می تواند معلولان خصوصا نابینایان را در استفاده از خیابان‌ها و فضای عمومی کمک کرده و محدودیت های ارتباطی را برطرف کند.

میثم محمدی در نشست صمیمی با محمد عباسزاده کارمند روشندل شهرداری زرین شهر با بیان اینکه ۲۳ مهر به عنوان روز جهانی نابینایان یا قانون عصای سفید نام گذاری شده است، اظهار کرد: معلولیت جسمی خصوصا نابینایی هیچگاه دلیلی بر خانه‌نشینی‌ افراد نبوده و نیست به گونه ای که جامعه نابینایان طی سالیان گذشته نشان داده اند یكی از موفق ترین گروه ها در میان معلولان هستند.
وی با بیان اینکه مناسب سازی فضاهای شهری و اداری از جمله ساختمان های عمومی و اداری نیازهای تمام معلولان به خصوص نابینایان است، افزود: مناسب سازی محیط شهری می تواند معلولان خصوصا نابینایان را در استفاده از خیابان‌ها و فضای عمومی کمک کرده و محدودیت های ارتباطی را برطرف کند برهمین اساس تلاش شده زرین شهر برای تردد ایمن معلولان مناسب سازی شود و قطعا این روند ادامه خواهد داشت تا شهری برای استفاده همه شهروندان داشته باشیم.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: هر اداره و سازمان متناسب با توانایی نابینایان می تواند از توانایی این قشر بهره مند شود و شهرداری زرین شهر نیز از این مسئله بهره مند شده و باعث خرسندی است که همکاری توانمند در این نهاد مردمی مشغول خدمت رسانی شایسته به شهروندان است.
وی ادامه داد: روز نابینایان را باید روشن دل عزیز محمد عباسزاده که در شهرداری و دیگر همکاران روشندل که در دستگاه های اجرایی شهرستان مشغول فعالیت هستند، تبریک عرض کرد و امیدواریم بتوانیم در مسیر تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی به نوبه خود سهیم باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار