تعویض‌های منصوریان دیرهنگام بود؛ ذوب‌آهن نیاز به شوک دارد

مربی فوتبال اصفهان گفت: ذوب‌آهن کمی بیمار است و باید شوکی به این تیم وارد شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن حاج‌رسولی‌ها در برنامه دیدار برتر اصفهان درباره شکست 4 بر 2 ذوب‌آهن برابر مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: سئوال اینجا است که یک تیم در طول یک بازی چند بار اجازه دارد اشتباه کند؟ ذوب‌آهن 4 گل دریافت کرد که به دلیل ضعف ساختار دفاعی بود، اما ای کاش منصوریان پیش از دریافت گل دوم یا سوم تیمش تعویض انجام می‌داد.

وی افزود: منصوریان زمانی دست به تعویض زد که تیمش 3 گل دریافت کرده بود و دیر اقدام کرد و به همین دلیل ذوب‌آهن بازی را باخت.

مربی فوتبال اصفهان ادامه داد: فکر می‌کنم مدیران کارخانه و باشگاه حتماً باید سیاستی را اتخاذ کنند تا ذوب‌آهن از وضعیت فعلی خارج شود، چون این تیم هم‌اکنون در شرایط ویژه و چالشی قرار دارد و باید برای این تیم فکری شود.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن برخلاف بازی‌های گذشته در برابر مس کرمان خوب هم بازی نکرد، گفت: ذوب‌آهن با توجه به فشار و پرس شدید حریف نتوانست از پس تیم دسته اولی مس بربیاید و ای کاش سیاست بهتری برای این مسابقه اتخاذ می‌شد.

حاج‌رسولی‌ها تصریح کرد: کادرفنی ذوب‌آهن برای بازی با مس سیاست خاص و ویژه‌ای نداشت و مانند بازی‌های گذشته به آن نگاه کرد. علیرضا منصوریان حتماً جوابگوی این وضعیت و دریافت 4 گل از سوی تیمش خواهد بود.

وی درباره فاصله زیاد بین کیفیت ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان و بازی با مس و اینکه چرا ذوب‌آهن از فرصت تعطیلی لیگ برای برگزاری بازی تدارکاتی استفاده نکرد، بیان کرد: قطعاً همین‌طور است. ذوب‌آهن برابر مس از نظر فنی، تاکتیکی و انگیزه بازیکنان با دیدار با سپاهان بسیار تفاوت داشت و بازیکنان ذوب‌آهن امروز انگیزه لازم را نداشتند.

مربی فوتبال اصفهان اضافه کرد: مشخص بود که اگر منصوریان برای ساختار دفاعی ذوب‌آهن فکری نکند، تاوان گرانی خواهد پرداخت. حتماً منصوریان درباره علت شکست این تیم توضیح خواهد داد، اما فکر می‌کنم ذوب‌آهن تیم دسته اولی مس کرمان را دست‌کم گرفته بود و امیدوارم بازیکنان این تیم در بازی‌های بعدی تلاش خود را بیشتر کنند.

وی درباره آینده ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم ذوب‌آهن کمی بیمار است و باید شوکی به این تیم وارد شود؛ البته نه به این معنی که سرمربی ذوب‌آهن تغییر کند یا تغییر نکند و این در اختیار مسئولان باشگاه است. ذوب‌آهن نیاز به شوک دارد و امیدوارم با توجه به سیاست باشگاه و حضور رسول کربکندی برنامه خاص و ویژه‌ای برای ذوب‌آهن تدارک دیده شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار