سپاهان و تراکتور جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ نوزدهم

تراکتور و سپاهان در حالی تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر در صدر جدول قرار گرفته‌اند که آمار گل نخوردن های آنها باعث افزایش شانس قهرمانی در لیگ برتر شده است.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال سپاهان و تراکتور تبریز در حالی تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر با ۱۴ امتیاز در صدر جدول نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر قرار گرفته اند که هیچ یک گلی را دریافت نکرده اند.گل نخوردن رشید مظاهری درون دروازه تراکتور و پیام نیازمند در چارچوب دروازه سپاهان سبب شد تا آنها در اردوی تیم ملی فوتبال برای بازی با کامبوج و بحرین حضور داشته باشند.

تراکتور در حالی با مصطفی دنیزلی در قامت قهرمان خودنمایی می کند که پرشورهای تبریزی آمار فوق العاده ای را در میزبانی های خود به ثبت رسانده اند و بیشترین میانگین هوادار را در بین تیم های لیگ برتری تا اینجای کار به خود اختصاص داده اند.سرخپوشان تبریزی که تاکنون تنها چهار گل در شش هفته به ثمر رسانده اند دقت شوتزنی بالایی را نسبت به سایر تیم ها داشته اند. مهاجمان دنیزلی با وجود اینکه آمار خوبی در گلزنی نداشته اند اما ۳۶ درصد شوت های خود را به چارچوب دروازه حریفان رسانده اند تا موقعیت های گلزنی جدی ایجاد کنند.این تیم در حالی با سپاهان رقابت تنگاتنگی را آغاز کرده است که همچون رقیب اصفهانی اش آمار خوبی در تعداد پاس دارد. هر دو تیم نزدیک به ۴۷۰ پاس در هر بازی داده اند تا مالکیت توپ خود را به ۵۸ درصد برسانند.سپاهان اصفهان نیز که به لطف هشت گل زده در شش بازی تفاضل گل بهتری را نسبت به تراکتور دارد تکل های موفق تری را نسبت به سایر تیم های لیگ برتری داشته است. این تیم همچون تراکتور دقت شوتزنی اش نزدیک به ۳۵ درصد است و بیشتر پاس های صحیح خود را مدیون هافبک های بازیسازش نظیر مهدی کیانی و امید نورافکن است.عملکرد سپاهان و تراکتور به عنوان جدی ترین مدعیان قهرمانی نشان می دهد که مسیر قهرمانی به جای فتح مستمر و مکرر دروازه حریفان، حفظ قدرت دفاعی است تا آنها بتوانند هواداران خود را پس از سال ها دوری از جام به بالاترین جایگاه ممکن فوتبال باشگاهی ایران برسانند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار