سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی اصفهان در ۴ نقطه شهر

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: علاوه بر سرویس‌دهی به شهروندان در نقاط مختلف شهر، بیش از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس روز شنبه ۲۷ مهرماه هفته آینده همزمان با اربعین در چهار نقطه شهر برای جابه جایی عزاداران پیش‌بینی شده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: سرویس‌دهی ۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی اصفهان در روز اربعین حسینی از میدان لاله و مجموعه هیئات مذهبی مرکز شهر به سمت امامزاده جعفر(ع) مشهور به شاه‌کرم انجام خواهد شد.

وی افزود: به منظور جانمایی مناسب برای اتوبوس‌ها هماهنگی لازم با تولیت آستان امام‌زاده جعفر(ع) انجام شده تا عابران پیاده که قصد استفاده از اتوبوس را دارند با طی کردن کمترین مسافت، امکان دسترسی و استفاده از اتوبوس را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تمرکز جمعیت زائران و بازتاب خبری این حرکت بزرگ بتوانیم در راستای انجام مسئولیت اجتماعی در قبال مراسم‌های مذهبی و فرهنگی به نحو احسن ایفای نقش کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۵ دستگاه اتوبوس از منطقه زیار برای عزیمت عزادارن به سمت «امامزاده ردان» سرویس‌دهی می‌کند، گفت: تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف شهر به سمت میدان امام علی(ع) و ۱۰ دستگاه اتوبوس از پایانه باقوشخانه به سمت آرامستان باغ رضوان آماده سرویس دهی به عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) است.

افتخاری با اشاره به تعطیل عمومی روز اربعین و فعالیت نیمی از ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در روزهای تعطیل، اضافه کرد: از لحاظ تامین اتوبوس مشکلی نداریم، البته برای سرویس‌دهی به زائران از اتوبوس‌های بخش خصوصی استفاده شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار