پیش بینی رگبار و رعد و برق در غرب و جنوب اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه، گفت: ناپایداری های جوی از فردا تا روز سه شنبه در بیشتر مناطق به ویژه مناطق غرب و جنوب استان به صورت رگبارهای متناوب با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

ابراهیم هنرمند با اشاره به استقرار جوی ناپایدار بر روی استان در سه روز آینده، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی به صورت افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است.

وی افزود: ناپایداری های جوی از فردا تا روز سه شنبه در بیشتر مناطق به ویژه مناطق غرب و جنوب استان به صورت رگبارهای متناوب گاهی با رعد و برق وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد بالای صفر و چوپانان با دمای ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

هنرمند گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار