تا پایان مهرماه گروه سنی بالای ۴۰ سال واکسینه می‌شوند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا از کاهش مرگ و میر بر اثر کرونا در اواخر مهرماه خبر داد و گفت: تا آخر مهر گروه بالای ۴۰ ساله‌ها واکسینه خواهند شد، یعنی تقریباً ۲۲ میلیون واکسن تزریق خواهد شد.

تا پایان مهرماه گروه سنی بالای ۴۰ سال واکسینه می‌شوند

علیرضا رئیسی در اینستاگرام خود نوشت:
" با روندی که الان در کشور داریم اواخر مهر قطعاً شاهد کاهش مرگ‌ومیر خواهیم بود. تا آخر مهر گروه بالای ۴۰ ساله‌ها واکسینه خواهند شد، یعنی تقریباً ۲۲ میلیون واکسن تزریق خواهد شد.
گروه‌های پرخطر و مشاغل پرخطر تا پایان مهر واکسینه خواهند شد. صنفی اگر تعطیل می‌شود مقصود این است که این افراد در خانه بمانند نه اینکه بروند دورهمی بگیرند!
سن ثبت‌نام واکسیناسیون در سراسر کشور دو سال کاهش یافت. هم‌اکنون در تمام استان‌ها افراد ۵۸ سال به بالا (متولدین ۱۳۴۲ و قبل از آن) امکان ثبت‌نام از طریق سامانه salamat.gov.ir دارند.
همچنین در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان، بوشهر و خراسان جنوبی افراد ۴۸ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۲ و قبل از آن) که دارای پرونده در پایگاه‌های بهداشت هستند می‌توانند از هم‌اکنون برای دریافت واکسن ثبت‌نام کنند. اگر فردی دارای پرونده سلامت نیست می‌تواند به نزدیک‌ترین پایگاه بهداشتی مراجعه و تشکیل پرونده دهد و پس از آن برای تزریق واکسن ثبت‌نام نماید. "
تا پایان مهرماه گروه سنی بالای ۴۰ سال واکسینه می‌شوند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار