یادواره شهید زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان برگزار شد

یادواره شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان، شامگاه چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی انتظامی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یادواره شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان شامگاه چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی انتظامی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری برگزار شد.

پیام وزیر به یادواره شهدای ورزشکار اصفهان

محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: مرداد سال گذشته چندی از ورزشکاران اصفهان که مدال جهانی کسب کرده بودند، قرار شد مدال خود را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم کنند.

وی با اشاره به جایگاه خانواده شهدا عنوان کرد: دختر کوچک شهید کاظمی قبر پدر را در آن گرما بغل کرده و همانجا خوابیده بود، باور کنیم که شهدا هم خانواده داشتند اما علاقه آن‌ها مانع رفتنشان نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه پیام وزیر ورزش و جوانان را خطاب به یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان را قرائت کرد.

رونمایی از تمر شهید زرین

رونمایی از تمر شهید زرین، نمایش دفاع مقدس، اجرای گروه سرودهای انقلابی و پخش کلیپ افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی از دیگر برنامه‌های یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان بود.

به گزارش فارس، شهید زرین بنیانگذار یگان تک تیراندازی امام حسین بود، این شهید به واسطه مهارتش در تیرانداز به شکارچی خمینی و گردان تک نفره معروف شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار