دوچرخه‌های ۱۰۰ میلیون تومانی در بازار اصفهان!

مدیر اجرایی اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان گفت‌: گرانی لوازم ساخت، بهای بعضی دوچرخه‌ها را در بازار تا معادل قیمت یک خودرو تولید سال ۹۸ و ۹۹ رسانده است.

دوچرخه‌های ۱۰۰ میلیون تومانی در بازار اصفهان!

محمد مهدی پیمان مدیر اجرایی اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان ، گفت: در حال حاضر دو شرکت آلمانی و تایوانی دوچرخه‌های لوکس از قبیل دوچرخه کوهستانی، برقی، کورسی و شهری را در بازار اصفهان عرضه می‌کنند.

او افزود: قیمت این دسته از دوچرخه‌ها بالا و متغیر است و لوازم ساخت آن‌ها بهای بعضی از این نوع دوچرخه‌ها را تا معادل یک خودرو تولید سال ۹۸ و ۹۹ رسانده است.

مدیر اجرایی اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان با اشاره به اینکه در کشور، دیگر دوچرخه تولید نمی‌شود گفت: محصولات مابقی تولیدکنندگان دوچرخه لوکس به علت تحریم وارد نمی‌شوند.

پیمان ادامه داد: دوچرخه‌های ایرانی از تنوع بالایی برخوردارند، ولی تولید کنندگان داخلی با در نظر گرفتن شرایط نابسامان اقتصادی تنها محصولات مقرون به صرفه را روانه بازار می‌کند.

او خاطرنشان کرد: قیمت دوچرخه توسط واردکنندگان آن قیمت گذاری می‌شود و اگر فروشندگان، قیمت دوچرخه را برخلاف قیمت تعیین شده بفروشند توسط واحد‌های بازرسی و اتاق اصناف شناسایی و اعمال قانون می‌شوند.

مدیر اجرایی اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت در پایان عنوان کرد: علی رغم این که قدرت خرید مردم پایین آمده است، اما همچنان فروش‌دوچرخه بالا و شهروندان استقبال خوبی از دوچرخه می‌کنند که طرح بفرمایید دوچرخه که شهرداری اصفهان اجرا کرد نیز مزید بر علت شد.

پیمان گفت: آلودگی هوا، ترافیک، شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی همه دست به دست هم داده‌اند تا تعداد دوچرخه سواران در اصفهان افزایش یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار