تداوم بارش های پاییزی در غرب اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره کاهش محسوس دمای هوا، گفت: بارش رگبارهای متناوب در مناطق غربی پیش بینی می شود و احتمال بارش برف در ارتفاعات استان نیز دور از انتظار نیست.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با ایمنا با بیان اینکه ناپایداری های جوی سه روز آینده در بیشتر مناطق استان به صورت افزایش تدریجی ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود، اظهار کرد: رگبارهای متناوب گاهی با رعد و برق به ویژه در مناطق غربی و شمالی استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا سه درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: خوروبیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای صفر درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و سرد ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

علی عسگریان با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش ها به ترتیب از شهرهای کاشان با میانگین ۴.۱ میلی متر، آران و بیدگل با میانگین سه میلی متر، برزوک ۱.۵ میلی متر، بویین میاندشت با میانگین شش دهم میلی متر گزارش شده است.

وی افزود: بارش ها در سایر مناطق استان کمتر از یک میلی متر بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار