واکسیناسیون اصحاب رسانه اصفهان با تعامل ارشاد و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آستانه روز خبرنگار پیرامون واکسیناسیون اصحاب رسانه گفت: براساس سندملی واکسیناسیون ثبت‌نام دست اندرکاران رسانه براساس سهمیه تعیین شده برای هر رسانه در سامانه جامع رسانه‌های کشور از سوی مدیران رسانه‌ها اعلام و تجمیع شد؛ علاوه بر آن اسامی روزنامه‌نگاران عضو صندوق اعتباری هنر نیز به این فهرست اضافه شد . گرچه مسئولیت تزریق واکسن بر عهده وزارت بهداشت بوده، درعین حال وزارت فرهنگ و ارشاد نیز با حجم انبوهی از مراجعات برای تزریق واکسن روبرو بود لذا معاونت مطبوعاتی تلاش کرد که برای تسریع در تزریق واکسن خبرنگاران به هر میزان ممکن کمک نماید و با همکاری صمیمانه بین دو وزارتخانه روند در سراسر کشور آغاز شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی گفت: فهرست اصحاب رسانه ثبت‌نام شده در سامانه جامع رسانه‌های کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد تقسیم و اسامی به محل فعالیت و شهر خبرنگاران به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها از جمله استان اصفهان ارسال شد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هماهنگی و پیگیری‌های لازم را برای تزریق واکسن خبرنگاران انجام داد که این موضوع در استان اصفهان محقق شده است. همراهی خوب مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مرکز بهداشت استان و تلاش ویژه تیم بیمارستان صحرایی الزهرا برای ایجاد نظم و عدم معطلی خبرنگاران با تامین واکسن مورد نیاز به همه مراجعان پاسخ داده شد.
وی افزود: در ادامه نیز از روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطلع شد تعدادی از عزیزان اصحاب رسانه و اعضای سایر تشکل‌های رسانه‌ای دیگر استان، نیز موفق به ثبت‌نام در سامانه جامع رسانه‌ها و طرح واکسیناسیون خبرنگاران نشدند، با هماهنگی‌های انجام شده و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس مرکز بهداشت اصفهان، این اداره کل اقدام به ثبت‌نام اصحاب رسانه کرد و فهرست ثبت‌نامی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و به همه عزیزان اطلاع‌رسانی شد تا روز پنج‌شنبه ۱۴ خرداد بین ساعت ۳ تا ۷ عصر در محل بیمارستان صحرایی الزهرا که فقط اختصاص به اصحاب رسانه داشت مراجعه و واکسن خود را دریافت نمایند. در این راستا رئیس گروه رسانه و تبلیغات به‌عنوان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد نیز جهت تسهیل امور اصحاب رسانه در محل حضور داشت و الحمدلله واکسیناسیون اصحاب با سهولت و سرعت انجام شد. این تسهیلات برای خبرنگاران شهرستان‌های اصفهان نیز با هماهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مرکز بهداشت انجام شد و می‌توانیم بگوییم حداقل ۹۸ درصد اصحاب رسانه استان اصفهان از طرح واکسیناسیون اصحاب رسانه بهره بردند. در این ادامه این طرح اداره کل بر آن شد تا با همکاری و هم‌افزایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای واکسیناسیون موزعان روزنامه‌ها که بسیار در معرض خطر هستند نیز رایزنی‌های لازم صورت گرفته و ان‌شاءالله طی دو روز آینده نیز این عزیزان واکسینه خواهند شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار