اکثر مشکلات باغ پرندگان قمصر کاشان برطرف شده است؛ ارائه مهلت ۱۵ روزه برای رفع مشکلات جزیی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان با بیان اینکه اکثر مشکلات باغ پرندگان قمصر کاشان برطرف شده است گفت: مهلت ۱۵ روزه برایبرطرف کردن مشکلات جزیی ارائه شده است.

اکثر مشکلات باغ پرندگان قمصر کاشان برطرف شده است؛ ارائه مهلت ۱۵ روزه برای رفع مشکلات جزیی

اللهیار دولتخواه ، ضمن اشاره به ورود اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان در زمینه مشکلات باغ پرندگان کاشان اظهار داشت: با ورود این اداره و بررسی کارشناسان فرصت 10 روزه‌ای به مجموعه باغ پرندگان کاشان داده شد تا مشکلات این مجموعه را برطرف کند.
وی ضمن اشاره به پایان یافتن مهلت داده شده به مجموعه افزود: خوشبختانه با بازدید مجدد از مجموعه باغ پرندگان قمصر کاشان بخش اعظمی از مشکلات گزارش شده این مجموعه برطرف شده و برخی از اشکالات جزیی همچنان برطرف نشده بود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با بیان اینکه برای برطرف کردن این مشکلات نیز مهلت 15 روزه‌ای به مجموعه باغ پرندگان کاشان در راستای این مشکلات جزیی داده شده است که امیدواریم این موارد نیز برطرف شود.
وی ضمن اشاره به ورود برخی پرندگان با آسیب‌دیدگی به مجموعه باغ پرندگان قمصر کاشان گفت: پرندگانی که بیمار هستند به دلیل عدم انتقال بیماری به دیگر پرندگان باید از پرندگان سالم جدا باشند و از این رو این موضوع به مجموعه تذکر داده شده که تمهیدات لازم پیش‌بینی شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار