افزايش پروازهای داخلی از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

پرواز های مسیر تبریز، بندرعباس ، شیراز و آبادان افزایش و پرواز اصفهان – رامسر – اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از سرگرفته شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدير کل فرودگاه هاي استان اصفهان گفت: در پی درخواست مسافران، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باهماهنگی اداره کل فرودگاه های استان، به تعداد این پروازها افزوده شد اما پرواز اصفهان - رامسر- اصفهان نخستین بار پارسال برای مدتی برقرار بود که با برنامه ریزی زمستانی فرودگاه اصفهان این پرواز داخلی دوباره از سرگرفته شد.

حسن امجدی افزود: با هواپیمای ATR به ظرفیت 66 مسافر در روزهای یکشنبه هر هفته ساعت 9 صبح و برگشت آن از رامسر به اصفهان 13 بعد از ظهر همان روز همچنین چهارشنبه ها ساعت 07:20 از فرودگاه اصفهان به مقصد رامسر و برگشت آن در همان روز ساعت 11:20 از رامسر به فرودگاه اصفهان از سرگرفته شد.

وی گفت: همچنین با برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی هما تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه اصفهان به شهرهای تبریز، بندر عباس، شیراز وآبادان به ترتیب به 3 ، 7 ، 3 و 5 پرواز در هفته افزایش می یابد.

مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان افزود: مسافران می توانند برای اطلاع از جزئیات این پروازها با شماره تلفن 199 با تماس از شهر اصفهان و تلفن 35275200 برای تماس از شهرستان ها اقدام کنند.

میانگین تعداد پروازهای روزانه ورودی وخروجی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان 55 پرواز داخلی و پنج پرواز خارجی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار