آذری: سرمربی ذوب‌آهن هفته آینده معرفی می‌شود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: هر کدام از چهار گزینه هدایت ذوب‌آهن ۲۵ درصد برای نشستن روی نیمکت تیم شانس دارند.

آذری: سرمربی ذوب‌آهن هفته آینده معرفی می‌شود


سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن هفته آینده مشخص می‌شود و اعضای هیأت مدیره در حال آنالیز گزینه‌ها و تصمیم‌گیری هستند.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شد جلسه هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برای انتخاب سرمربی این تیم آخر این هفته برگزار می‌شود، گفت: من چنین حرفی نزده بودم و این موضوع را آقای ناصر یکی از اعضای هیأت مدیره در مصاحبه خود مطرح کرده بود. زمان جلسه هفته آینده هم مشخص نیست و هیأت مدیره هر زمانی را اعلام کند خدمتشان می‌رسیم.

آذری در مورد گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن افزود: گزینه‌ها همان چهار نفری هستند که در رسانه‌ها از آنها نام برده می‌شود. حضور مجتبی حسینی در ذوب‌آهن هم منتفی شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا سرمربیگری امید نمازی قطعی شده است بیان داشت: اینطور نیست. این چهار نفر هر کدام ۲۵ درصد برای نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن شانس دارند. نظر من روی مجتبی حسینی بود که در هیأت مدیره مخالفت شد و دلایل خاص خودشان را هم داشتند.

آذری در مورد اینکه مایل به همکاری با کدامیک از چهار گزینه مطرح شده است گفت: هر فردی که هیأت مدیره انتخاب کند. هرکس حداکثر آرا را به دست بیاورد سرمربی ذوب‌آهن می‌شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار