سبزپوشی سه هزار و ۷۰۱ واحدی شاخص کل بورس امروز ۸ آبان

شاخص کل بورس تهران که از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه امروز افزایشی شده بود در طول فعالیت خود موج های کاهشی نامحسوسی را تجربه کرد اما در پایان نیز با سه هزار و ۷۰۱ واحد افزایش به کار خود پایان داد.

به گزارش ایمنا، شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز چهارشنبه_هشتم آبان ماه_ سه هزار و ۷۰۱ واحد رشد کرد.
بر این اساس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد دو میلیارد و ۴۱۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۹۲۹میلیارد تومان در ۲۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد سه هزار و ۷۰۱واحدی در ارتفاع ۳۰۹هزار و ۶۷۱واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش گروه مپنا، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت تبریز شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی پارس، پتروشیمی جم و پتروشیمی نوری با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۹۹۱واحد، کل (هموزن) دو هزار و ۲۶۱واحد، قیمت (هموزن) یک هزار و ۱۷۵واحد، آزاد شناورپنج هزار و ۵۶۸واحد و شاخص بازارهای اول و دوم به ترتیب دو هزار و ۲۶۱و هفت هزار و ۸۴۰واحد رشد کردند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷۹۹میلیون ورقه به‌ارزش ۵۱۸میلیارد تومان در ۲۴۹هزار نوبت، آیفکس ۷۴ واحد رشد کرد و در ارتفاع سه هزار و ۲۹۷ واحد قرار گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار