تقابل تیم‌های بحران زده

تیم های فوتبال ذوب‌آهن و شاهین شهرداری بوشهر امروز از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی عصرامروز به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت که در ۱۳ دیدار گذشته خود با هدایت علیرضا منصوریان تنها یکبار رنگ پیروزی را دیده است، پیروزیی که در جام حذفی و در وقت‌های اضافه به دست آمد.
این تیم در هشت دیدار گذشته خود تنها چهار امتیاز کسب کرده است که میانگین ناباورانه نیم امتیاز برای هربازی را نشان می‌دهد.
کربکندی مدیرفوتبال باشگاه ذوب‌آهن نیز در مصاحبه ای با سایت خبری فوتبالی گفته بود «حمایت از علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه حد و سقفی دارد و اگر جایی احساس شود تیم روند خوبی را طی نمی کند تصمیمات دیگری گرفته می شود!» مصاحبه ای که اولتیماتومی را به منصوریان گوشزد می‌کند.
در نتایج ضعیف این تیم عواملی چون اشتباهات داوری یا بدشانسی نیز دخیل بوده است، اما نمی‌توان با این موضوعات نتایج ضعیف این تیم را چشم پوشی کرد. ذوبی‌ها در برخی از بازی های خود اسیر اشتباهات فردی بازیکنان نیز شده اند و برای مثال چندبازی خود را با اشتباه مسلم سنگربان خود واگذار کرده است.
از عوامل تاثیرگذار دیگر بر نتایج این تیم می‌توان به تغییرات مدیریتی و همچنین پرداخت تنها ۱۰درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان اشاره کرد، عواملی که تمرکز بازیکنان را در تمرینات و بازی ها بهم می‌زند. اما اکنون با نتایج ضعیف این تیم، کارشناسان معتقد هستند که این تیم به شوک دیگری نیاز دارد و شاید این شوک همان اخراج منصوریان از این تیم است.
تصمیمی که باشگاه در مصاحبه های خود به آن پرداخته است و گفته فعلا به منصوریان و کادرفنی او مهلت خواهد داد و از آن‌ها حمایت تمام خواهد کرد. البته مصاحبه کربکندی درباره فرصت به منصوریان خود نشان دهنده پشت پرده مصاحبه ها و بیانیه های باشگاه ذوب‌آهن است و در صورت عدم پیروزی منصوریان در دیدار شهرداری بوشهر، روزهای هدایت این مربی گویی تمام خواهد شد.
تصمیمی که اکنون گویا براساس خواسته هواداران نیز خواهد بود، چراکه در دیدارهای این تیم صبر هواداران را لبریز کرده است و شعارهای «حیا کن رها کن» علیه منصوریان سر داده می‌شود.
اما در آن طرف میدان، شاهین شهرداری بوشهر در وضعیت بدتری قراردارد. این تیم در تمام دیدارهای خود به غیر از مسابقه با پیکان شکست خورده و اکنون با تنها یک امتیاز قعرنشین جدول لیگ برتر امسال است. تیمی که با هدایت عبدالله ویسی پا به لیگ برتر گذاشت، نتوانست به هدایت این مربی نتایج قابل قبولی برسد تا مدیریت باشگاه او را مجبور به استعفا کند.
معمولا این تصمیم در باشگاه های دیگر در حالی گرفته می‌شود که جایگزین سرمربی آماده قرارداد با باشگاه است، اما اکنون در تیم بوشهری تنها تصمیم استعفای ویسی گرفته شده و هنوز جایگزینی برای او در نظر نگرفته شده است تا سفیدپوشان بوشهری به احتمال زیاد فردا بدون سرمربی برابر ذوب‌آهن به میدان بروند.
از گزینه های جایگزین ویسی، مهدی پاشازاده، امیر حسین پیروانی و علیرضا مرزبان نام برده می ‌شد اما هیچکدام از این افراد سرمربی این تیم نشدند و برخی از آن‌ها مذاکره با این باشگاه را نیز تکذیب کردند.
در هر حال مصاف این دو تیم را می‌توان تقابل دوتیم بحران زده نامید که برای پایان دادن به روزهای تاریک خود تلاش می‌کنند. یکی از تیم ها مربی خود را از دست داده و دیگری در صورت عدم پیروزی شاید سرمربی خود را اخراج کند!

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار