ورمزیار: رفتن نادری به اندازه جدایی قایدی مهم است/ استقلال به عقب برمی‌گردد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که رفتن محمد نادری به اندازه جدایی مهدی قایدی مهم است و آبی‌پوشان خیلی راحت مدافع چپ‌شان را از دست دادند.

ورمزیار: رفتن نادری به اندازه جدایی قایدی مهم است/ استقلال به عقب برمی‌گردد

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط استقلال در فاصله کمتر 20 روز مانده به بازی با الهلال در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و بهتر است بگوییم آبی‌پوشان دچار سردرگمی و بلاتکلیفی هستند. هنوز تمرینات این تیم‌به صورت جدی شروع نشده و یکسری از بازیکنان همچنان بلاتکلیف هستند و مشخص نیست که در تیم می‌مانند یا نه.
وی ادامه داد: استقلال در بهترین شرایط هم قرار داشته باشد باز هم بازی سختی با الهلال خواهد داشت چه برسد به شرایط فعلی. بازیکنان مهم و کلیدی از تیم جدا شدند و جایگزین مناسبی هم پیدا نکردیم. الهلال تیمی است که براساس توانایی مالی‌اش بازیکن جذب می‌کند و به شدت تیم خطرناکی است و باید خیلی مقابل این تیم حواس‌مان جمع باشد.
پیشکسوت استقلال افزود: ای کاش برنامه‌ریزی به گونه‌ای صورت می‌گرفت که تمرینات حتی با 10 نفر زودتر شروع می‌شد و بازیکنان جدید هم به مرور به تمرین اضافه می‌شدند. در حال حاضر بازیکنان با یک وقفه دو هفته‌ای باید دوباره کار را شروع کنند و کار سختی است که تا روز بازی با الهلال به آمادگی صددرصد برسند. در واقع هر روزی که می‌گذرد استقلال یک روز به عقب برمی‌گردد.
ورمزیار درخصوص جدایی مهدی قایدی خاطرنشان کرد: جدایی قایدی ضربه بزرگی به استقلال وارد کرد، هواداران به حضور او امیدوار بودند و رفتن قایدی باعث می‌شود استقلال خلأ بزرگی در خط حمله حس کند.
وی با اشاره به جدایی دیاباته، میلیچ و نادری عنوان کرد: استقلال در پایان فصل این 3 بازیکن را هم غیر از قایدی از دست داد و نبود آنها می‌تواند دست کادرفنی را خالی کند. در سیستم 2-5-3 که استقلال بازی می‌کرد، محمد نادری و میلیچ نقش مهم و کلیدی داشتند، چون این دو بازیکن از سمت چپ و وریا غفوری و احمد موسوی از سمت راست پایه‌گذار حملات استقلال بودند. هر وقت بازیکنی مثل نادری روی فرم بود، قایدی و دیاباته هم عملکرد درخشانی داشتند. رفتن نادری را به اندازه جدایی قایدی مهم می‌دانم و خیلی راحت این بازیکن را از دست دادیم. امیدوارم هرچه زودتر استقلال به شرایط آرمانی برسد تا بتواند مقابل الهلال بازی خوبی به نمایش بگذارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار