طرح حذف مدارک هویتی در کشور اجرا می‌شود

استاندار اصفهان گفت: برای رهایی از بروکراسی اداری بخش نامه‌ای با عنوان حذف مدارک هویتی در کشور به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، عباس رضایی امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات را از جلوه‌های انسانی می دانم چراکه خداوند انسان را آزاد آفرید و خدا بود که به بشر قدرت انتخاب داد. در همین خصوص بهره‌مندی صحیح از این حق نوعی شکرگزاری به درگاه الهی است و برای سپاسگزاری از خداوند شرکت در انتخابات حائز اهمیت است.


وی با اشاره به نحوه آمار دهی مدیران کل به تهران، ادامه داد: خواهشمندم همه مدیران کل، آمارهای خود را به صورت واقعی به تهران ارائه دهند، برای مثال از ابتدای سال زراعی 9.6 میلیمتر میانگین بارندگی ثبت شده است این درحالی است که این رقم در سال گذشته 9.14 بوده و نباید برای چند صدم درصد، آماری فراتر اعلام کنیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در آستانه گرفتن بودجه هستیم، تصریح کرد: باید تصمیم بگیریم با بودجه به صورت فعال برخورد کنیم و دستگاه‌ها به دنبال بودجه اضافی نباشند.
رضایی موافقت صد درصدی خود را با تفویض اختیارات به شهرستان ها اعلام و تاکید کرد: از مدیران کل در دستگاه‌ها می خواهم اختیارات لازم را به شهرستان ها بدهند چراکه این تفویض اختیار به نفع خود مدیران است و به علاوه نباید مدیری از شهرستان های دور از اصفهان فقط برای یک امضا به اصفهان بیاید.
وی از فراری بودن مدیران کل از رسانه‌ها ابراز نارضایتی کرد و گفت: اقدامات موثری که در استان اصفهان انجام می‌شود بیشتر از سایر استان‌ها است، اما مدیران کل با رسانه‌ها ارتباط کمی دارند و ارتباطات باید بیش از پیش باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هم خود بزرگ بینی و هم خود کم بینی زیان‌آور است، گفت: استانداری اصفهان آماده مورد مقایسه قرار گرفتن از نظر عملکرد با سایر استان‌ها است، در شش ماه نخست سال تعداد مجوزها 39 درصد افزایش، میزان سرمایه گذاری 31 درصد رشد، میزان اشتغال زایی 2.5 درصد افزایش یافته و ۱۹۵ واحد تولیدی در حال تعطیل شدن به چرخه تولید بازگشته است، این درحالی است که سال ۹۸ از نظر فشار اقتصادی و فشار تحریم‌ها بسیار دشوارتر از سال ۹۷ است.
رضایی با اشاره به وجود بروکراسی اداری در سطح کشور، اظهار کرد: بیایید فرایندهای اداری را کاهش دهیم و مردم را از دشواری‌ها نجات دهیم، در همین خصوص برای رهایی از بروکراسی اداری بخش نامه‌ای با عنوان حذف مدارک هویتی در کشور به اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار