تحویلیان: دوز اول واکسن بازیگران و عوامل «از سرنوشت ۴» تزریق شده است

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت ۴» گفت: برخی از عوامل مجموعه «از سرنوشت» که به تازگی مبتلا به بیماری کرونا شده بودند هنوز نباید واکسن بزنند و باید مدت زمانی از آن بگذرد، اما تمام کسانی که می‌توانستند خوشبخانه دوز اول واکسن را زدند و کار همچنان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیش می‌رود.

تحویلیان: دوز اول واکسن بازیگران و عوامل «از سرنوشت ۴» تزریق شده است

اکبر تحویلیان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون تصویربرداری سریال «از سرنوشت ۴» گفت: بخشی از عوامل مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت ۴» درگیر بیماری کرونا شده بودند که حال همه خوب شده است و ضبط سریال ادامه دارد. تقریبا ۴۰ درصد از فلیمبرداری سریال «از سرنوشت ۴» گذشته است.
وی در همین راستا افزود: «از سرنوشت ۴» در حوالی اتوبان «یادگار امام (ره)» در حال تصویربرداری است و دارا حیایی، کیسان دیباج و ساناز سعیدی جلوی دوربین هستند و در لوکیشن‌های بعدی بازیگران دیگر هم بازی خواهند داشت.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته‌» با اشاره به پربیننده بودن سریال «از سرنوشت» عنوان کرد: در سه فصل قبلی «از سرنوشت» مخاطبان این مجموعه را دنبال می‎کردند و علاقه‌مند بودند. در قسمت جدید که ادامه داستان زندگی هاشم و سهراب روایت می‌شود باز هم متن داستانی جذابی توسط محمدمحمود سلطانی و روح الله صدیقی نوشته شده و تاکنون مراحل فیلمبرداری این سریال به خوبی پیش رفته است. فکر می‌کنم قسمت جدید «از سرنوشت» هم برای مخاطبین جذاب باشد و جزو مجموعه‌های پربیننده شود.
تهیه‌کننده سریال «دیوار شیشه‌ای» پیرامون واکسیناسیون عوامل و بازیگران سریال «از سرنوشت ۴» اظهار کرد: برخی از عوامل مجموعه «از سرنوشت» که به تازگی مبتلا به بیماری کرونا شده بودند هنوز نباید واکسن بزنند و باید مدت زمانی از آن بگذرد، اما کسانی که می‌توانستند خوشبخانه دوز اول واکسن را تزریق کردند و کار همچنان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیش می‌رود. خود من هم به دلیل ابتلا به کرونا هنوز واکسن نزدم.
وی همچنین پیرامون وضعیت سلامتی خود پس از ابتلا به بیماری کرونا بیان کرد: متاسفانه مدتی قبل درگیر بیماری کرونا بودم و در حال حاضر حالم خوب است و دوران نقاهت را می‌گذرانم و به هر حال عوارض این بیماری همچنان با من است، اما با رعایت هرچه بیشتر وضعیت خوبی دارم و سر فیلمبرداری «از سرنوشت ۴» هم می‌روم.
اکبر تحویلیان خاظرنشان کرد: مراحل فیلمبرداری «از سرنوشت ۴» به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم در ادامه وقفه‌ای در کار ایجاد نشود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار