شورای اسلامی زرین شهر در راستای خواسته های مردم کمر همت بسته است

رییس شورای اسلامی زرین شهر گفت: شورای شهر و شهرداری در شهرها در راس امور قرار دارند و شهروندان کلیه خواسته های خود را از این نهاد مردمی طلب می کنند.

حجت الاسلام شیخ مجید سبکتکین در نشست با روسای بیمارستان شهدای لنجان و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهارکرد: شورای اسلامی زرین شهر در دوره پنجم تلاش کرده شورایی مطالبه گر، صریح، شفاف و صادق باشد تا مدیریت شهری برای شهروندان تبدیل به اتاقی شیشه‌ای شود و دسترسی به اطلاعات و عملکرد شهرداری و شورای شهر برای همگان مهیا باشد.
وی افزود: اعضاء شورای شهر خود را موظف به تحقق وعده هایی که به شهروندان داده اند می دانند وبرهمین اساس در راستای تحقق خواسته های بحق مردم و همچنین پیگیری مطالبات آنان کمر همت بسته اند تا سطح رضایتمندی آنان افزایش یابد.
رییس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری در شهرها در راس امور قرار دارند و شهروندان کلیه خواسته های خود را از این نهاد مردمی طلب می کنند، تصریح کرد: یکی از سیاست های شورای اسلامی زرین شهر در سال سوم دعوت از برجستگان و نخبگان و همچنین ادارات خدمات رسان جهت انتقال صریح خواسته های شهروندان و همچنین بررسی و حل مشكلات شهری به صورت کارشناسی است.
وی ادامه داد: با توجه به دولتی بودن بیمارستان شهدای لنجان و همچنین استقرار اورژانس در این بیمارستان همواره شاهد حضور خیل عظیمی از مراجعه کنندگان به این بیمارستان هستیم و در حال حاضر نیز پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی، رادیولوژی و... در این بیمارستان وجود دارد، اما با وجود اقدامات انجام گرفته در سال های گذشته همچنان برخی انتقادات درخصوص کمبود پزشک و همچنین ارائه خدمات شایسته به شهروندان از سوی مردم وجود دارد.
سبکتکین اضافه کرد: قطعا اطلاع رسانی در خصوص عملکرد مسئولان بیمارستان شهدای لنجان درخصوص تجهیز و همچنین وضعیت فعالیت اورژانس و بیمارستان سبب خواهد شد مردم به این مجموعه اعتماد بیشتری کرده و به خدمات درمانی ارائه شده در بیمارستان شهدای لنجان نیز اطمینان بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار