جشنواره بِه باغبادران حرکتی در مسیر رونق تولید

امام جمعه باغبادران گفت:معرفی محصولات باغی باغبادران همچون بِه، گردو و بادام قطعا مسیر را برای تولید بهتر اینگونه محصولات که ظرفیت صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارند هموار خواهد ساخت و معرفی این محصولات به گردشگران به کمک کشاورزان آمده و نتیجه آن می تواند رونق تولید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین تاثیرات جشنواره محصولات کشاورزی ، فرهنگ سازی برای تغذیه سالم و اصلاح الگوی مصرف است، اظهار کرد: کسب روزی از کشاورزی یکی از مبارکترین لقمه های پاک در فرهنگ اهل بیت (ع) به شمار می آید و از اهمیت بسیار والائی بر خوردار است، به گونه ای که زراعت را گرانبهاترین گوهر نایاب و کشاورزان را گنج های یک جامعه می دانند.
وی افزود: برگزاری جشنواره های مختلف برای معرفی محصولات کشاورزی کمک به شناسایی و معرفی ظرفیت های هر منطقه در سال رونق تولید به‌ عنوان شعار سال از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و بر همین اساس همه دستگاه ها باید در این مسیر با نگاهی جهادی گام بردارند.
امام جمعه باغبادران تصریح کرد: معرفی محصولات باغی باغبادران همچون بِه، گردو و بادام قطعا مسیر را برای تولید بهتر اینگونه محصولات که ظرفیت صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارند هموار خواهد ساخت و معرفی این محصولات به گردشگران به کمک کشاورزان آمده و نتیجه آن می تواند رونق تولید باشد.
وی با بیان اینکه رویداد سازی و برند سازی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در توسعه گردشگری برخوردار است، ادامه داد: برگزاری جشنواره بِه در باغبادران به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، ابتکاری برای معرفی این محصول ارزشمند بوده ، ضمن تشکر از این عزیزان انتظار است، دیگر دستگاه های متولی نیز با قدرت به میدان آمده تا اثرات مثبت آن را در سال های آینده در مسیر رونق محصولات کشاورزی در بخش باغبهادران شاهد باشیم .
فرهنگ خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره در حوزه کشاورزی زمانی کارساز است که توسعه یافته و زمینه‌ساز بهبود معیشت کشاورزان باشد برهمین اساس ضرورت دارد دستگاه های متولی همچون جهاد کشاورزی به صورت جهادی وارد میدان عمل شوند و برنامه ای مدون را برای تحقق این راهبرد در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار