پیاده‌روی انیمیشن‌سازان در اصفهان

سنگفرش‌های خیابان خاقانی این بار میزبان قدم‌های کسانی است که با قلم‌هایشان دنیایی از کودکی را می‌سازند.

به گزارش ایمنا، پیاده روی جذاب انیمیشن‌سازان پس از وین و تهران اینک در اصفهان برگزار شده و میزبان هنرمندان برجسته ای است ما هم آرام آرام در خیابان‌های اصفهان با فضای کودکانه انیمیشن‌سازان همراه می شویم. آمده اند تا در سومین مقصد خود ایده انیمیشن ها را در نقاط مختلف لمس کنند. از محل آغاز پیاده‌روی در کنار آن ها و تجربه های شیرینشان هستیم تا از دنیایی برایمان بگویند که سال ها خاطره را ساخته است.

هاجر کمیلی از فعالان این رشته همچنان که راه می رود از اجرای این طرح می گوید: "والک انیمیشن" به همکاری آسیفا و ارشاد اصفهان ، نیومدیا تهران و تیم تجربه تهران برگزار شده است.

او ادامه می دهد: گروه ما کاملا مستقل است و از هر نوع انیمشین پژوهشی و خلاق استقبال می کند.

با آن ها وارد مجموعه های هنری می شویم گویی قرار است به تماشای آثار بنشینیم، هدف این است که با نمایش آثار انیمیشن هنرمندان در مکان‌های غیرعرف با جلوه‌ای متفاوت از سینما عموم مردم را بیشتر با این هنر آشنا کنند. هر چند همه مردم رابطه ای تنگاتنگ با تماشای فیلم‌های انیمیشن دارند اما در کشور جوانانی هستند که بی وقفه در این عرصه فعالیت می کنند اما اثر و نامشان شناخته نمی شود.

نیلوفر نادری از فعالان این عرصه در خصوص برگزاری این پیاده روی می گوید: این طرح از تهران شروع شد و به دعوت گالری اینتروال در وین بازنگری شد و تغییراتی در فیلم ها شکل گرفته است. در وین ۲۴ فیلم تجربی در مکان های متفاوت به نمایش گذاشته شد.

این پیاده روی جذاب که روز گذشته از خیابان خاقانی شروع شد و در حوالی خیابان حکیم نظامی پایان یافت امروز مجددا میزبان علاقه مندان خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار