افزایش 88 درصدی زائران اصفهانی در اربعین امسال

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: در اربعین سال گذشته از استان اصفهان 170 هزار نفر به کربلا رفتند، اما در اربعین امسال این تعداد به 320 هزار نفر رسید که افزایش 88 درصدی را نشان می‌دهد.

سید مجتبی ایزدی امروز در نشست خبری که در محل استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین سال گذشته از استان اصفهان 170 هزار نفر به کربلا رفتند، اما در اربعین امسال این تعداد به 320 هزار نفر رسید که افزایش 88 درصدی را نشان می‌دهد.
وی افزود: بیش از 110 ایستگاه صلواتی در روز اربعین دایر شد و بیش از 110 هزار زائر اسکان داده شدند و بیش از 450 هزار وعده غذایی میان زائران توزیع شد.
به گزارش ایسنا، مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری اصفهان، تصریح کرد: مجموعاً در اربعین امسال 130 هزار زائر را با یگان حمل و نقل استان اصفهان جابجا کردیم. در مسیر بازگشت بیشترین زائر از مرز مهران وارد کشور شدند. البته تصادفات منجر به فوت نیز در داخل خاک ایران و عراق داشتیم اما در کل مراسم اربعین با امنیت خوبی برگزار شد.
ایزدی گفت: در بعد امنیت، امنیت خوبی در سراسر استان اصفهان داریم که با رصد کامل امنیتی و اشرافیت کامل این آرامش برقرار شده است و مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات در روز دوم اسفندماه نداریم. تنها حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم است که باید مردم را برای این حضور حماسی تشویق و ترغیب کنیم.
منبع ایسنا

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار