حوادث تروریستی تهران زنگ هشدار برای همه ی ما بود

امام جمعه زرین شهر گفت: امنیت ره‌آورد جان‌فشانی شهیدان در دوره‌های متعدد رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه دوره دفاع مقدس است و امروز با وقوع حادثه تروریستی تهران عیار جان‌برکفی مدافعان حرم بیش از پیش مشخص شد.

حوادث تروریستی  تهران زنگ هشدار برای همه ی ما بود

حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه ای عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر در مصلی بزرگ این شهر با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری باید در جامعه نهادینه وعملی شود، اظهار کرد: چرا برخی در جامعه وفضای مجازی کلام گهربار و جملات حکیمانه مقام معظم رهبری را به بازی می‌گیرند و این در حالی است که رهبر حکیم وفرزانه انقلاب هر حرفی را با پشتیبانه کامل عقل ومنطق واسلام می زنند وباید نصب العین برای همه باشد.

وی افزود: بیانات شجاعانه مقام معظم رهبری در هر زمینه نشان دهنده قدرت بالای رهبر جامعه اسلامی است و طی چند روز گذشته جوانان این کشور در محضر رهبر انقلاب آمدند و حرف های خودشان از همه ی گروه ها بیان کردند، مطالبات خود را گفتند انتقادات خود را نظام در آرامش کامل مطرح کردند و معظم له دراین جلسه جملات راهبردی بسیاری را خطاب به همه ی ما از مردم تا مسئولان بیان نمودند که باید در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: مطالبه گری و انتقاد صحیح همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و این یکی از نشانه های دانشجویان پویا و پر تلاش است.

وی در ادامه با اشاره به عملیات تروریستی تهران، ادامه داد: تروریست ها سالهاست در طرح وبرنامه برای انجام اعمال تروریستی در کشور مان هستند که به لطف خدا و هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی بیش از ۱۰۰ عملیات و طرح های شوم انها در کشور خنثی شد و این عدم موفقیت از یک طرف و شکست در جبهه های مقاومت از طرف دیگر و همدلی و وحدت ملت بصیر ایران، دشمنان ما را سخت بر این داشته بود تا بخواهند در کشور حرکتی انجام دهند.

باقریان اضافه کرد: حرکت تروریستی آنها به فرموده مقام معظم رهبری در اراده ملت شجاع ایران هیج خللی وارد نخواهد کرد، ایشان این حادثه را نسبت به حوادث ترویستی سایر کشور ها یک حادثه ترقه بازی اعلام کردند و این یعنی شجاعت رهبر اسلامی که به اقدامی که تروریست با تمام توان در بوق کرنا کرده بودند و با افتخار از عملیات خود نام می برند را یک حادثه جزئی و یک ترقه بازی اعلام نماید.

وی عنوان کرد: سالها بود تروریست ها خواب عملی کردن حوادث تروریستی را به گور برده بودند و به همین علت شدیدآ به دنبال علمی کردن یک از اقدامات خود بودند که اینبار هم با هوشیاری نیروهای امنیتی به اهداف خود نرسیدند ونتوانستند اهداف خود را علمی کنند، اما در حادثه عده ای از هموطنان بی گناه ما به شهادت رسیدند که این برای ما مهم ودردناک است وباید مسئولان امر وملت غیور ایران از این حادثه درس بگیرند وهوشیار باشند وخدای ناکرده در زمین دشمن بازی نکنند.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: در دهه ۶۰ هر روز د سراسر کشورمان شاهد حوادث تروریستی منافقین کور دل بودیم و افرادی که به راحتی ملت ما را به خاک و خون کشیدند به دست نطام اسلامی به مجازات رسیدند و برخی نیز به درک واصل شدند و برخی نیز به دامن صدام جنایتکار پناه بردند حالا عده ‌ای به راحتی جای شهید و جلاد را عوض می کنند که این نوع حرکت ها محکوم است .

وی تاکید کرد:چرا برخی با این حرف ها دشمن را پرو می کندو در زمین آنها بازی می کنند چرا باید به جای برسیم که انهای که دستشان به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است را با حرف ها ورفتارهایمان تبرئه کنیم.

باقریان خاطرنشان کرد: امروز جای اخلاق در کشور عوض شده و همه چیز با میعار سیاسیت سنجیده می شود چرا در جهان رسانه ای امروز به جای اینکه مراقب هم باشیم وبرای تقویت نظام تلاش کنیم برای رفع مشکلات اصلی کشور وقت کنیم به مسائل سیاسی بیهوده می پردازیم.

امام جمعه زرین شهر گفت: امنیت ره‌آورد جان‌فشانی شهیدان در دوره‌های متعدد رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه دوره دفاع مقدس است و امروز با وقوع حادثه تروریستی تهران عیار جان‌برکفی مدافعان حرم بیش از پیش مشخص شد و باید گفت امنیت این کشور مدیون شهیدان در همه بازه‌های زمانی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) است.

وی اذعان کرد: سوال اینجاست که جایگاه اخلاق کجا رفته است؟ چرا در این فضای مجازی اینقدر بی تقوایی می کنیم و هر حرفی را به سخره می ‌گیریم؟ چرا عده ای با گذشت فضای انتخابات هنوز در مسائل حاشیه ای به سر می برند و به دنبال محکوم کردن این گروه وآن گروه هستند.

امام جمعه زرین شهر متذکر شد: امروز جهان، جهان رسانه است و دشمن شدید به دنبال جنگ روانی و ابزار این جنگ گاهی اوقات متاسفانه خودمان هستیم، باید توجه داشت این جنگ روانی بود که یک روز چهره خورشید وار امام علی (ع) را به کمرنگی کشاند تا جای که بعد از شهادت ان امام بزرگوار گفتند مگر علی نماز می خواند.

وی تاکید کرد: ما نیزامروز در چنین جنگ روانی زندگی می کنیم چرا یک حرف بی منطق را در فضای مجازی منتشر می کنیم وبه آن دامن می زنیم وسریعاً جهانی می کنیم، اگر حرفی به مذاق برخی خوش بیاید ان حرف ولو ناحق با آب وتاب بیان می شود ولی حرف حقی که به مذاق انها خوش نمی یاید اصلا مصرح نمی شود.

باقریان یادآور شد:مسئولان به فکر مردم باشند و برای خدا وبه حق خدا مشکلات مردم را فراموش نکند چراکه بیکاری کمر خانواده ها را شکسته است، چرا به داد مردم نمی رسیم باید همه در این ایام معنوی با تأسی به خدای متعال همه با هم پیمان ببنیدیم تا برای اخلاق واحیا اخلاق کار کنیم برای رفع مشکلات اساسی کشور ومردم با تمام وجود تلاش کنیم واز هر حرکت تفرقه انگیر وبیهود پرهیز کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار