شروط برای ورود زائران خارجی اعلام شد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عراق سه شرط برای ورود زائران خارجی به کشورش داشت که شامل ویزای معتبر، کارت واکسیناسیون و داشتن جوابیه منفی کرونا از شروط عراق بود و با توجه به شرایطی پیش ثبت‌نام را آغاز کردیم که بیش از ۱۵۶ هزار نفر در سامانه سماح اعلام آمادگی کرده بودند.

شروط برای ورود زائران خارجی اعلام شد

علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت، صبح امروز در نشست خبری کمیته اعزام ستاد اربعین گفت: سازمان حج و زیارت مجری سیاست‌های ستاد اربعین در زمینه اعزام زوار اربعین است و در زیارت اربعین شاید تا زمان سفر الکاظمی، نخست وزیر عراق به ایران، سفارت عراق دستورالعملی در زمینه ویزا اعلام نکرده بود و وضعیت اربعین روشن نبود. بعد از سفر نخست وزیر در بیانیه‌ای که دولت عراق صادر کرد، به اعزام زوار خارجی از مرز هوایی اشاره کرد.
رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: عراق سه شرط برای ورود زائران خارجی به کشورش داشت که شامل ویزای معتبر، کارت واکسیناسیون و داشتن جوابیه منفی کرونا از شروط عراق بود و با توجه به شرایطی پیش ثبت‌نام را آغاز کردیم که بیش از ۱۵۶ هزار نفر در سامانه سماح اعلام آمادگی کرده بودند.
وی افزود: واکسن کرونا شرط ثبت‌نام بود و چهارشنبه ما پیش ثبت‌نام را متوقف کردیم تا به افرادی که تایید واکسیناسیون شدند، اعلام کنیم ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار